Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik ehb mene e30 eh beetje opgevoerd hehe tis echt een beest er valt wel nie mee te rijden als traction control en stability control uitstaan zelfs tijdens driftwedstrijden laat ik mene stabilty control aanstaan
heb je dat tijdens een season dat je zo'n driftwedstrijden moet rijden?
Als iemand zin heeft om mij online dan eens uit te leggen hoe ik hier een foto post vn mn e36.
Heb paar dagen geleden eentje gemaakt maar kweet nie hoe dak hem hier moet posten
Bestaat er eigenlijk een mogelijkheid om de gegevens van je offline profiel naar je xbox live account over te zetten. Ik moet blijkbaar terug helemaal opnieuw beginnen ... Een ganse nacht voor niets
Als iemand zin heeft om mij online dan eens uit te leggen hoe ik hier een foto post vn mn e36.
Heb paar dagen geleden eentje gemaakt maar kweet nie hoe dak hem hier moet posten
Normaal als je een foto post, en je slaat die op, komt die daarna automatisch vragen of je die wilt uploaden naar de storefront. (als je verbinding hebt tenminste).
Als je geen verbinding had moet je naar je profiel gaan, je photo's laden, en dan de foto gewoon uploaden. Die vindt je dan hier terug.
Comment