Aanwezig
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichtenik ehb mene e30 eh beetje opgevoerd hehe tis echt een beest er valt wel nie mee te rijden als traction control en stability control uitstaan zelfs tijdens driftwedstrijden laat ik mene stabilty control aanstaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenheb je dat tijdens een season dat je zo'n driftwedstrijden moet rijden?2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenKweet het nie ik doe altijd driftwedstrijden online.
ik ga denk ik vanavond eens proberen in te schrijven voor een gratis maandje xbox live dat ik wat online kan gamen tegen jullie
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenNice das nie simpel met die ffx denk ik .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten...
hatelijk idd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenI know the feeling, kzat ook al redelijk ver, en kmocht weer volledig opnieuw beginnen
hatelijk idd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenVan porsche GT2 naar ford Fiesta
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenVan porsche GT2 naar ford Fiesta
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenVan full tuned e36 m3 naar chevrolet aveo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenAls iemand zin heeft om mij online dan eens uit te leggen hoe ik hier een foto post vn mn e36.
Heb paar dagen geleden eentje gemaakt maar kweet nie hoe dak hem hier moet posten
Als je geen verbinding had moet je naar je profiel gaan, je photo's laden, en dan de foto gewoon uploaden. Die vindt je dan hier terug.
Comment
Comment