Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn nieuwe aanwinst, een Golf 2 R36TT gaat ook wel lekker.
trekt in de AWD elite weg, maar dan echt schandalig hard weg van R8 V10, 911 turbo en LP640
en koppel dat dat heeft! gewoon trage bocht aan 100 nemen in 4de en doortrekken tot 190 voor de volgende
Ik kon niet slapen , dus nog maar wat gegamed
Voor 65k een sl65 black gekocht en voor 110k een R8 v10 = happy!
Nrplaatje voor men sl65 ; britse plaat BLACK
Toch wel verslavende game, nu ga ik slapen
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Ligt eraan, kan zijn dat je eerst rare graphics en kleuren krijgt, soms gebeurt dat gewoon opeens.
Xbox 360 is veel te snel en goedkoop ontworpen met goedkope onderdelen (echt, vanbinnen is dat ding even high tech als een supernintendo) en oververhit onvermijdelijk.
Door dat oververhitten gaan de soldeerpunten loskomen van het moederbord waardoor je foutmelding en RROD's krijgt.
Lang gamen is dus geen goed idee voor een Xbox, in een afgesloten ruimte zetten nog minder...
Als je een witte xdoos hebt mag je het vergeten, uiteindelijk krijgen die het allemaal. De nieuwere zouden betere koeling hebben, maar ook daar komt het nog voor.
De garantie voor die RROD's is wel op 3 jaar gezet, dus als je daar nog onder valt kun je hem best opsturen.
Ligt eraan, kan zijn dat je eerst rare graphics en kleuren krijgt, soms gebeurt dat gewoon opeens.
Xbox 360 is veel te snel en goedkoop ontworpen met goedkope onderdelen (echt, vanbinnen is dat ding even high tech als een supernintendo) en oververhit onvermijdelijk.
Door dat oververhitten gaan de soldeerpunten loskomen van het moederbord waardoor je foutmelding en RROD's krijgt.
Lang gamen is dus geen goed idee voor een Xbox, in een afgesloten ruimte zetten nog minder...
Als je een witte xdoos hebt mag je het vergeten, uiteindelijk krijgen die het allemaal. De nieuwere zouden betere koeling hebben, maar ook daar komt het nog voor.
De garantie voor die RROD's is wel op 3 jaar gezet, dus als je daar nog onder valt kun je hem best opsturen.
Ik heb een witte
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment