Ow, dan ga ik snel naar boven! secondje!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Ik kon niet slapen , dus nog maar wat gegamed
Voor 65k een sl65 black gekocht en voor 110k een R8 v10 = happy!
Nrplaatje voor men sl65 ; britse plaat BLACK
Toch wel verslavende game, nu ga ik slapen2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk kon niet slapen , dus nog maar wat gegamed
Toch wel verslavende game, nu ga ik slapen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenHaha sorry, morge men ogen pikken nu al wat van heel de week : Computer,forza en tv
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenIk heb hem ook eindelijk
Voeg me eens toe: DaggieBe, dan rij ik eens mee. Ik heb momenteel wel enkel een Ford Fiesta en een Fiat 500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenToegevoegd. Nog nooit online gespeeld dus ... rookie in de pure zin van het woord.
Mooi ik ook niet
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk kon niet slapen , dus nog maar wat gegamed
Toch wel verslavende game, nu ga ik slapen
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenCrap, ik wilde net even gaan spelen, geeft mijn xbox de RROD
Join the club
Heb je nog garantie?
Anders kan ik je wel even een link geven
@ de rest: lach maar, jullie volgen allemaal nog, 1 voor 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten@ de rest: lach maar, jullie volgen allemaal nog, 1 voor 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenHopelijk komt m'n 3 maanden X Live rap binnen , dan kan'k m'n M3 E92 effe tonen , geluid is niet meer normaal
Benny, gaan we online race??
AHNEEEEEEEEEE !
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Ligt eraan, kan zijn dat je eerst rare graphics en kleuren krijgt, soms gebeurt dat gewoon opeens.
Xbox 360 is veel te snel en goedkoop ontworpen met goedkope onderdelen (echt, vanbinnen is dat ding even high tech als een supernintendo) en oververhit onvermijdelijk.
Door dat oververhitten gaan de soldeerpunten loskomen van het moederbord waardoor je foutmelding en RROD's krijgt.
Lang gamen is dus geen goed idee voor een Xbox, in een afgesloten ruimte zetten nog minder...
Als je een witte xdoos hebt mag je het vergeten, uiteindelijk krijgen die het allemaal. De nieuwere zouden betere koeling hebben, maar ook daar komt het nog voor.
De garantie voor die RROD's is wel op 3 jaar gezet, dus als je daar nog onder valt kun je hem best opsturen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenBenny, gaan we online race??
AHNEEEEEEEEEE !
Momenteel ligt 'ie voor me af te koelen, dalijk eens zien of het nog bolt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenLigt eraan, kan zijn dat je eerst rare graphics en kleuren krijgt, soms gebeurt dat gewoon opeens.
Xbox 360 is veel te snel en goedkoop ontworpen met goedkope onderdelen (echt, vanbinnen is dat ding even high tech als een supernintendo) en oververhit onvermijdelijk.
Door dat oververhitten gaan de soldeerpunten loskomen van het moederbord waardoor je foutmelding en RROD's krijgt.
Lang gamen is dus geen goed idee voor een Xbox, in een afgesloten ruimte zetten nog minder...
Als je een witte xdoos hebt mag je het vergeten, uiteindelijk krijgen die het allemaal. De nieuwere zouden betere koeling hebben, maar ook daar komt het nog voor.
De garantie voor die RROD's is wel op 3 jaar gezet, dus als je daar nog onder valt kun je hem best opsturen.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDus sportuitlaat helpt wel?
Benny, gaan we online race??
AHNEEEEEEEEEE !
iemand toerke doen? Xbox live vo 3 maanden is btw binnen
Comment
Comment