Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    Ik heb dat van xbox, en ben het beu
    Sorry, kwas juist in het midden van een race met mijn Full tuned VW Golf Eentje

Comment

• Hoe weet je dat Forza beter is? GT5 ligt nog niet eens in de rekken

Comment

• Amai , serieuze race dan.. meer dan 2 u
        Nu race?
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
          Hoe weet je dat Forza beter is? GT5 ligt nog niet eens in de rekken
          Ik denk dat hij vergelijkt met GT4, en dan is Forza idd wel stukken beter .

Comment

Amai , serieuze race dan.. meer dan 2 u
            Nu race?
            Als we met wat volk zijn is da goed voor mij ja

Comment

• Lender??

Comment

• Ik speel het gewoon met de controller. Gaat prima met Forza. IK kan op mijn kamer nergens een stuur kwijt, dus moet het zo maar.

Ben met de 997 GT3 rs bezig om op de ring zo snel mogelijk te 'sjeezen'. Zit op een 7.48 dacht ik, met een idiote cut op het einde (iets te veel over de kerbs), waardoor ik dus nauwelijks maar in de top 1000 sta. Had ik die niet gehad, stond ik dicht bij de top 100 Nog eens proberen zie!
                www.flickr.com/photos/bramvds
                www.last.fm/user/lender

Comment

Lender??
                  Ik moet eerst nog kunnen connecten met mijn xbox live account
                  Connecten tot het internet en netwerk gaat, maar mijn profiel wou hij daarnet maar niet laden. Ga nog eens proberen.
                  www.flickr.com/photos/bramvds
                  www.last.fm/user/lender

Comment

Ik denk dat hij vergelijkt met GT4, en dan is Forza idd wel stukken beter .
                    Nee, met GT5 Prologue.

Want die was gelukkig al beter dan 4.

Qua gameplay gaat er tov prologue in mijn ogen niets veranderen in de volledige versie. En Forza is nu eenmaal pakken realistischer. Get over it, live with it.

Qua graphics is GT5 beter, hands down.
                    Qua functionaliteit momenteel Forza (engine swappen, custom paintjobs ), maar hier gaat GT5 veel meer andere mogelijkheden aanbieden (denk maar aan dynamische weereffecten en nachtraces).
                    Ook qua menustructuur verwacht ik dat GT5 beter zal zijn...
                    Qua geluid is Forza overduidelijk beter dan alle GT's tot nu toe, ik verwacht niet dat dat opeens met 5 compleet gaat veranderen.

En nog een bijkomend voordeel is dat GT5 wél met mijn Logitech stuur zal werken en tenminste uitkomt op een fatsoenlijke console, ipv die plastieken legodoos van microsoft
                    En gratis online racen en zo, dat ook

Ook zal GT5 meer auto's en tracks aanbieden, maar ik blijf erbij dat geluid en de physics bij Forza beter gaan zijn.
                    En dat gaat erg pijnlijk zijn de eerste keer dat ik GT5 ga spelen... wanneer ik merk dat de auto weer rijdt alsof 'ie op schaatsen zit met een stofzuiger geluid

Comment

• Ik ben al sinds jaar en dag een Gran Turismo-fan. De eerste op de originele PSX was een fantastische game voor die tijd. Deel twee had nog meer van alles. De PS2 kwam toen en zowel deel drie als vier heb ik rot gespeeld. Toen begon het te jeuken als ik Forza filmpjes zag. Die game had gewoonweg Ferrari's! Een tweedehans x-doos gekocht, van gTa hier op't forum, en gaan maar. Me kostelijk geamusseerd. Een beetje voor de PS3-release ving ik dingen op van Forza 2. Dan maar een 360 gekocht (@blackfox: ondertussen drie jaar oud, heb 28 games waarvan de meeste veel gespeeld werden of worden, en nog nooit problemen of RROD gehad. Staat wel open en bloot, dus kan goed koelen) ik dacht na deel 2 van Forza GT5 te kunnen spelen, maar neen hoor: Forza 3 was eerder. Alleen al daarvoor verdient T10 mijn lof. Live betalend? Geen probleem mee. 60 euro voor een jaar, das 5 euro per jaar. Da's twee keer niks, getuige de duizenden live golds die er zijn. De lol bij GT5 is er nu voor mij een beetje af. GT5: the real waiting simulator. Nu verwacht ik een spel met minstens 3000 auto's, 250 circuits, dubbel zoveel tuning opties als in Forza 3 en drie keer zoveel features. Dat gaat niet gebeuren en ik ga teleurgesteld zijn. Ze hadden al aan GT7 moeten zitten ondertussen. Maar ach, na een paar maand komt Forza 4 wel uit...

Ik ga GT5 zeker kopen, heb hier toch een PS3 en een 360 staan. (En een Wii voor als er volk op bezoek komt).
                      Ik hoop alleen dat ze het niet verkloten zoals GT PSP, zonder carreer mode hoeft het voor mij niet. En ik hoop dat er geen 72 skylines en 42 imprezas inzitten.
                      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Career mode zal er sowieso inzitten
                        En die 72 skylines en imprezas ook vrees ik
                        Maar idd, ik vrees ook dat ik teleurgesteld ga zijn...

En met je xbox heb je dan geluk.... so far Staat hij horizontaal of verticaal?

Comment

• Horizontaal, zo'n 30 centimeter boven m'n TV aan de muur. Alle kanten open, onderkant ook 25% open (platform waar hij opstaat is kleiner dan de xdoos zelf)

Hij heeft ooit drie dagen na mekaar opgestaan zelfs, en staat regelmatig aan van smorgends tot savonds.
                          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Net een CRX gekocht (4000€)
                            Meer dan 200.000€ aan onderdelen in gestoken...
                            Haalt op Le Mans (zonder chicanes) 360KM/H

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                              Nee, met GT5 Prologue.

Want die was gelukkig al beter dan 4.

Qua gameplay gaat er tov prologue in mijn ogen niets veranderen in de volledige versie. En Forza is nu eenmaal pakken realistischer. Get over it, live with it.*
                              Qua graphics is GT5 beter, hands down.
                              Qua functionaliteit momenteel Forza (engine swappen, custom paintjobs ), maar hier gaat GT5 veel meer andere mogelijkheden aanbieden (denk maar aan dynamische weereffecten en nachtraces).
                              Ook qua menustructuur verwacht ik dat GT5 beter zal zijn...
                              Qua geluid is Forza overduidelijk beter dan alle GT's tot nu toe, ik verwacht niet dat dat opeens met 5 compleet gaat veranderen.

En nog een bijkomend voordeel is dat GT5 wél met mijn Logitech stuur zal werken en tenminste uitkomt op een fatsoenlijke console, ipv die plastieken legodoos van microsoft
                              En gratis online racen en zo, dat ook

Ook zal GT5 meer auto's en tracks aanbieden, maar ik blijf erbij dat geluid en de physics bij Forza beter gaan zijn.
                              En dat gaat erg pijnlijk zijn de eerste keer dat ik GT5 ga spelen... wanneer ik merk dat de auto weer rijdt alsof 'ie op schaatsen zit met een stofzuiger geluid

Yamauchi has played Forza Motorsport 3, and offered his impressions: “It’s very similar in a lot of aspects to Gran Turismo. Some base components of the game are very different from Gran Turismo. It’s a little bit different from what a simulator is. You can feel it when you drive it.”

Comment

• Daarstraks geraced tegen TheBiemerke, lache

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                  Ik ben al sinds jaar en dag een Gran Turismo-fan. De eerste op de originele PSX was een fantastische game voor die tijd. Deel twee had nog meer van alles. De PS2 kwam toen en zowel deel drie als vier heb ik rot gespeeld. Toen begon het te jeuken als ik Forza filmpjes zag. Die game had gewoonweg Ferrari's! Een tweedehans x-doos gekocht, van gTa hier op't forum, en gaan maar. Me kostelijk geamusseerd. Een beetje voor de PS3-release ving ik dingen op van Forza 2. Dan maar een 360 gekocht (@blackfox: ondertussen drie jaar oud, heb 28 games waarvan de meeste veel gespeeld werden of worden, en nog nooit problemen of RROD gehad. Staat wel open en bloot, dus kan goed koelen) ik dacht na deel 2 van Forza GT5 te kunnen spelen, maar neen hoor: Forza 3 was eerder. Alleen al daarvoor verdient T10 mijn lof. Live betalend? Geen probleem mee. 60 euro voor een jaar, das 5 euro per jaar. Da's twee keer niks, getuige de duizenden live golds die er zijn. De lol bij GT5 is er nu voor mij een beetje af. GT5: the real waiting simulator. Nu verwacht ik een spel met minstens 3000 auto's, 250 circuits, dubbel zoveel tuning opties als in Forza 3 en drie keer zoveel features.* Dat gaat niet gebeuren en ik ga teleurgesteld zijn. Ze hadden al aan GT7 moeten zitten ondertussen. Maar ach, na een paar maand komt Forza 4 wel uit...

Ik ga GT5 zeker kopen, heb hier toch een PS3 en een 360 staan. (En een Wii voor als er volk op bezoek komt).
                                  Ik hoop alleen dat ze het niet verkloten zoals GT PSP, zonder carreer mode hoeft het voor mij niet. En ik hoop dat er geen 72 skylines en 42 imprezas inzitten.
                                  *- Gran Turismo 6 will be coming, but it won’t take nearly as long to develop. In Yamauchi’s words: “GT5 represents a whole new operating system. GT6 is just new apps that run on the GT5 system.”

New operating system... Logisch dat ze daar jaren aan werken vind ik

Comment

• Der juist zomaar 2 cars gekregen
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                      *- Gran Turismo 6 will be coming, but it won’t take nearly as long to develop. In Yamauchi’s words: “GT5 represents a whole new operating system. GT6 is just new apps that run on the GT5 system.”

New operating system... Logisch dat ze daar jaren aan werken vind ik
                                      dat mag ook wel want GT4 heeft echt geen amusant rijgedrag en AI.
                                      GT5 P heb ik even gespeeld en was wel al beter omdat de auto's nu ook oversturen maar in Forza voel je de auto gewoon

Comment

• Ik vind Forza 3 echt een dijk van een game, versta me niet verkeerd
                                        In alle vorige GT games was het geluid inderdaad slecht, echt stofzuiger geluid, zoals het hier wat boven aangehaald wordt. Als je dan GT PSP bekijkt, en dan vooral het geluid hoort is dat echt al heel fel verbeterd (Heel goed te horen bij de Corvette ZR1)

Ik ben er redelijk gerust in dat GT5 niet gaat teleurstellen, zowel graphics, gameplay, realism, online mode...

Nog even offtopic: Iemand een idee waar ik een playseat kan bestellen? Wil dat heel graag in huis halen binnekort

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                                          Der juist zomaar 2 cars gekregen
                                          Ik ook . How come ?

Comment

Working...
                                          X