Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenBlackfoxx heeft een nieuw beest.
T'is een veyron killer en een suv
De eerste keren tegen de Veyron was alles ok, maar toen kreeg ik opeens een disconnect...
De 2de keer met nine eleven klopte er iets niet, hij was te traag, te springerig en de velgen + nrplaten waren weg
Dalijk eens zien wat dat was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenEr scheelde wel iets mee
De eerste keren tegen de Veyron was alles ok, maar toen kreeg ik opeens een disconnect...
De 2de keer met nine eleven klopte er iets niet, hij was te traag, te springerig en de velgen + nrplaten waren weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenGVD
weer kapot
Fuck it, dalijk de hamer bovenhalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk BerichtenIk zou hem toch maar opsturen...
Hamer gaat erin
Of ik vraag mijn kameraad zijn andere xdoos die kapot is en ik maak die, die kan toch elk jaar een nieuwe halen omdat ze kapot gaan (zit aan zijn 4de op 4 jaar)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenGaat ni meer eh, garantie is sowieso geschonden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenJa.
150 euro dacht ik...
Sorry, maar dat is een xbox niet waard
En ze gaan toch terug kapot, dus vergeet het.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenEr scheelde wel iets mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenidd die eerste keer dat ik mee deed was je niet zo verschrikkelijk snel gelijk later op road america
road america was wel voluit, maar klopte niet, die ketel is normaal een stuk vlotter. Nu had ik dankzij dat springerige constant wheelspin met hete banden als gevolg...
Comment
Comment