Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• eindelijk gevonden hoe ik Forza 3 op de hdd kan kopieren

resultaat = die xbox is stil die cd-lezer...wat een lawaaierig ding is dat

ondertussen al aan level 32
    1978 BMW E21 323i
    2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
    2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
      eindelijk gevonden hoe ik Forza 3 op de hdd kan kopieren

Die van mij staat ook op de HDD, maar ik moet voor een of andere reden mijn CD nog insteken..

Wat deed ik verkeerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk Berichten
        Die van mij staat ook op de HDD, maar ik moet voor een of andere reden mijn CD nog insteken..

Wat deed ik verkeerd?
        ik denk dat je nog steeds de cd erin moet steken ... soort van beveiliging tegen het 'kopieren' van games denk ik anders zou je het gewoon kunnen gaan huren en kopieren naar de HDD
        1978 BMW E21 323i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
          eindelijk gevonden hoe ik Forza 3 op de hdd kan kopieren

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk Berichten

Wat deed ik verkeerd?
          Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
          ik denk dat je nog steeds de cd erin moet steken ... soort van beveiliging tegen het 'kopieren' van games denk ik anders zou je het gewoon kunnen gaan huren en kopieren naar de HDD
          Dan is er toch iets mis mijn nieuwe xdoos... Hij maakt veel te veel lawaai... Zeker als de uwe muisstil is..

Comment

• Met CD1 op de HDD kijkt hij alleen even naar de cd bij het opstarten, tijdens het spelen zou die toch stil moeten zijn... (want idd, dat ding maakt een pokkeherrie...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
              Met CD1 op de HDD kijkt hij alleen even naar de cd bij het opstarten, tijdens het spelen zou die toch stil moeten zijn... (want idd, dat ding maakt een pokkeherrie...)
              ik hoor nu gewoon de koeling en bij het opstarten indd de cd lezer heel even
              1978 BMW E21 323i

Comment

• Hoe installeer je cd1 op hdd? Want dat constant cd-lezen lijkt me ook niet echt goed voor het schijfje ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                  pff die auctions zijn dikke KAK!

zet mn California te koop aan 1000, verkocht voor 1600
                  Erger is de Holden, gekocht voor 50000 of meer en verkocht voor 2260

AAAAAAAAAARRGSSDJ?Gsdlmfkqsjfd
                  Het kan nog erger. Ik heb gisteren een FXX verkocht voor de volle 120.000cr
                  www.flickr.com/photos/bramvds
                  www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                    Hoe installeer je cd1 op hdd? Want dat constant cd-lezen lijkt me ook niet echt goed voor het schijfje ..
                    Naar u game library gaan, u game selecteren, en daar moet het ergens tussenstaan.
                    www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                      Hier twee tips voor zij die soms wat extra geld willen verdienen :

- aangaande online gamen : het systeem dat je uitbetaalt op het einde van de race, houdt met verschillende zaken rekening : lengte van de race, aantal tegenstanders en moeilijkheidsgraad/rijhulpsystemen. Zoals ik hier al een paar keer voorgehad heb als we online gamen, zit je in een room met twee, drie,... Man, bijna nooit vol dus. Voor de overblijvende plaatsen doe je 'add AI drivers', je zet de moeilijkheidsgraad op hard en je geeft ze standaard fiats 131, die kunnen nooit volgen dan. Op't einde van de rit heb je telkens een pak meer credits. Hetzelfde voor hen die graag hotlappen : ga niet naar hotlap, open gewoon een priveroom en voeg 7 AI piloten toe en geef ze crappy wagens. Ik heb gisteren zo 5 ronden ring gereden met een california, en dat bracht me meer dan 100000 credits op.
                      Waar add je precies de AI drivers. IK kan in de game setup menu wel het maximum aantal ai spelers en moeilijkheidsgraad instellen, maar vind nergens waar je effectief de wagens toevoegt.
                      www.last.fm/user/lender

Comment

• op de naam klikken van de AI driver en dan change AI car drukken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                          op de naam klikken van de AI driver en dan change AI car drukken
                          Waar op de naam van de AI driver klikken?
                          www.last.fm/user/lender

Comment

• In uw lijst van deelnemers , met uw pijltje naar rechts gaan. En daar kan je dan op een CPU klikken, en 'change car' selecteren
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                              In uw lijst van deelnemers , met uw pijltje naar rechts gaan. En daar kan je dan op een CPU klikken, en 'change car' selecteren
                              In het lijstje van deelnemers staan enkel mezelf, en kan ik niets anders selecteren dan mezelf. De lege vakjes kan ik niets mee doen.
                              www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                                In het lijstje van deelnemers staan enkel mezelf, en kan ik niets anders selecteren dan mezelf. De lege vakjes kan ik niets mee doen.
                                Je gaat naar je game setup(waar je je circuit kiest ,etc..)
                                En onder uw circuit staat ergens IA DRIVERS, zet dat op 7 en op HARD. En dan kan je dat wel aanpassen
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                  Je gaat naar je game setup(waar je je circuit kiest ,etc..)
                                  En onder uw circuit staat ergens IA DRIVERS, zet dat op 7 en op HARD. En dan kan je dat wel aanpassen
                                  Doe ik al. Kan niets in die spelerslijst aanpassen.

*edit* weet al waaraan het ligt. Ik dacht dat 'maximum players' sloeg op menselijke rijders, dus had ik dat op 1 gezet (voor enkel mezelf)
                                  Last edited by lender; 12/11/2009, 18:56.
                                  www.last.fm/user/lender

Comment

• vette ring taxi

Kheb een nieuw project: F6TT

Comment

• weet iemand hoe je een HOT LAP in het leaderboard met allemaal dezelfde standaard wagen de tijden kan zien???

of is het alleen per klasse

Comment

• Jammer datk vanavond niemand heb tegen gekomen op de live.
                                        Twas nochtans leuk

Comment

Working...
                                        X