Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
    Als er altijd iets misloopt in een ronde dan kan je in mijn ogen niet zonder problemen verbeteren Ik heb er zo'n 15 tal gedaan ondertussen, en sta voorlopig een tiental plekken voor je met zo'n 2 tienden sneller. Een seconde zet me in de top 50, dus dat moet mss nog te doen zijn, maar het zal niet makkelijk worden.

Heb me daarnet een MC12 aangekocht, en wat een heerlijke wagen! ligt super stabiel op de weg, lekker in de bochten, en remt ontzettend lekker. Heb hem eens uitgelaten op de Ring, en in mijn 2e rondje stond er een 7.26 op de tabellen, goed voor p112, als ik me niet vergis, in de leaderboards. Kan nog zeker 3 seconden af, want heb me ontzettend verremd in de bocht voor Karussell, en in die laatste rechterdraaier voor het rechte stuk zat ik meer op het gras dan wat anders, wat je natuurlijk ontzettend veel tijd kost op het rechte stuk! Was echt verbaasd dat ik geen uitroepingsteken bij men tijd kreeg
    Jamaar, ik bedoel 'die sectoren waar het misging in m'n tot nu toe snelste ronde', die kan ik zonder problemen verbeteren. Ik kan alleen de hele lap niet verbeteren...

Ik zal er vanavond nog eens 50 rijden, normaal gaat er dan wel nog iets af...
    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Mijn rally car
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
        Jamaar, ik bedoel 'die sectoren waar het misging in m'n tot nu toe snelste ronde', die kan ik zonder problemen verbeteren. Ik kan alleen de hele lap niet verbeteren...

Ik zal er vanavond nog eens 50 rijden, normaal gaat er dan wel nog iets af...

ENDURANCE is niet gelijk aan TIME ATTACK !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
          Mijn rally car

nice one mate !!!

Comment

• Mijn Ferrari California

En nu nog wat racen
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Zalig, dat GT-logo.

Comment

• Zo'n 599 rijd eigenlijk toch wel fijn leuke ervaring na de hele tijd met overpowered blikkendoosjes te rijden

Comment

• Als ik dat hier lees is dat spel echt wel realistisch
                  Begin hard te twijfelen om een xdoos te kopen en Forza 3
                  Probleem, ik wil me een Logitech G25 of G27 halen voor men PS3 en GT5, maar die zijn niet xbox compatibel

En een extra stuur bijkopen voor xbox zie ik nie echt zitten. Ga binnekort centjes uitgeven aan een Playseat en dan nog een extra stuur kopen is me wat te veel.
                  Misschien ergens 2de hands xbox stuur? Dilemma Dilemma

Comment

• Wil je mijn stuur overkopen? ik kan niet racen met dat stuur, het is slecht 10min gebruikt
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                      Nieuw speelgoed
                      Velgen met rood randje
                      Afbeeldingen in de bijlage
                      maar waar vinden jullie toch die velgen met dat rood randje?
                      1978 BMW E21 323i
                      2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                      2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                        Wil je mijn stuur overkopen? ik kan niet racen met dat stuur, het is slecht 10min gebruikt
                        Het welke is het en quanta costa?

Comment

• Het enigste dat momenteel voor de XBOX te koop is
                          Ik heb het 80 EUR betaald, geef je prijs maar via pm .
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frank Bekijk Berichten
                            mijn ferrari california

en nu nog wat racen

@frank gt > fm ???

Comment

• Ik ben ook altijd wel te vinden voor een raceke Nickname = apeXio

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
                                Ik ben ook altijd wel te vinden voor een raceke Nickname = apeXio
                                Wacht maar, binnenkort heb ik een hogere gamerscore als u :p
                                (bij Forza 3 he)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                  Wacht maar, binnenkort heb ik een hogere gamerscore als u :p
                                  (bij Forza 3 he)
                                  Komt deze avond nog maar is online dan kunnen we nog eens op de ring gaan racen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
                                    Komt deze avond nog maar is online dan kunnen we nog eens op de ring gaan racen
                                    hoelaat?

ik wil ook eens een clean race doen op een echt circuit, geen ring, met gelijkwaardige auto's uit klasse C,B of eventueel tragere A

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                      hoelaat?

ik wil ook eens een clean race doen op een echt circuit, geen ring, met gelijkwaardige auto's uit klasse C,B of eventueel tragere A
                                      Hebt gij nu de Ring geen echt circuit genoemd?
                                      www.flickr.com/photos/bramvds
                                      www.last.fm/user/lender

Comment

• Comment

• 't is best een kutcircuit als elke keer dat circuit opstaat als je eens met de forummers online gaat

Comment

Working...
                                          X