Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Damn die Time Trail op de ring met R8 V10 TDI
    Zenuwslopend! stuurt zo direct, remt subliem .. je kan er zohard mee! Suckt wel dat als je in 't midden van de race iets te veel over de curbstones gaat je opnieuw moet beginnen
    6.50'
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Vandaag level 50 gehaald, alle prize cars heb ik nu dus. Nu wordt 't nog heel lang spelen om alle events te voltooien en bakken geld op te sparen, ik wil zoveel auto's kopen en dat kost allemaal pakken credits... Momenteel 2,3 miljoen credits staan, en rond de 100 auto's in de garage...
      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Doe me eens een gt3rs cadeau

Comment

• ik heb zo'n 8mil in de bank staan, maar dat is waarschijnlijk nog niets in vergelijking met wat sommige mensen al hebben. Er waren eergisteren weer veilingen van auto's van turn 10 die maar 4 keer worden aangeboden (enorm zeldzaam dus), en het bod stond met 3u voor het einde al op 85miljoen

Heb gisteren ook mijn MC12 weer gekocht voor zo'n 600.000cr. Aankoopprijs was 40.000 hoger, maar heb er wel winst mee gemaakt

Als nieuwe aankoop gekozen voor de Zonda, wat een bolide! Upgregrade naar S699, en voorlopig een van de fijnere wagens waar ik al mee gereden heb, alleen mist ie toch wat topsnelheid. Dat ding drift trouwens ook schitterend. Gisteren een rondje Ring volledig als driftend gedaan, zo ontzettend gaaf :laugh: eindscore van zo'n 55.000 dacht ik. Echt leuk
          www.flickr.com/photos/bramvds
          www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
            ik heb zo'n 8mil in de bank staan, maar dat is waarschijnlijk nog niets in vergelijking met wat sommige mensen al hebben. Er waren eergisteren weer veilingen van auto's van turn 10 die maar 4 keer worden aangeboden (enorm zeldzaam dus), en het bod stond met 3u voor het einde al op 85miljoen

Heb gisteren ook mijn MC12 weer gekocht voor zo'n 600.000cr. Aankoopprijs was 40.000 hoger, maar heb er wel winst mee gemaakt

Als nieuwe aankoop gekozen voor de Zonda, wat een bolide! Upgregrade naar S699, en voorlopig een van de fijnere wagens waar ik al mee gereden heb, alleen mist ie toch wat topsnelheid. Dat ding drift trouwens ook schitterend. Gisteren een rondje Ring volledig als driftend gedaan, zo ontzettend gaaf :laugh: eindscore van zo'n 55.000 dacht ik. Echt leuk

kan je dat drift filmpke op de ring eens posten ??? ( ben benieuwd) thx.

Comment

• Mijn laatste aanwinst: Jaguar XKR met tuned XJ220 swap. R3 op standaard remmen en ophanging Om een of andere reden lijkt hij niet zo enorm snel... Maar eindelijk eens een auto die ook voldoende grip heeft om zijn power op de grond te krijgen

gisteren op lemans een met mijn Camaro '69 C5R gereden, standaard remmen volstaan niet om hem van 310 naar 0 te brengen. duurt echt een eeuwigheid Rijgedrag is ook even wennen want 0,72 G is echt weinig, ik sta bijna stil in de bochten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                kan je dat drift filmpke op de ring eens posten ??? ( ben benieuwd) thx.
                Ik zal de replay eens online zetten straks. Ben wel denk ik 2x de vangrail ingegaan, dus helemaal foutloos was het niet Was ook maar een eerste poging
                www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                  Ik zal de replay eens online zetten straks. Ben wel denk ik 2x de vangrail ingegaan, dus helemaal foutloos was het niet Was ook maar een eerste poging

bedankt voor de moeite.

Comment

• The rings of death

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                      The rings of death
                      Ai. Gelukkig heb ik het persoonlijk nog nooit meegemaakt
                      www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                        bedankt voor de moeite.
                        On second thought, ik zal het gewoon nog eens herdoen zonder proberen de muur in te gaan. Altijd leuker om naar te kijken, ook met een niet beschadigde wagen.
                        www.last.fm/user/lender

Comment

The rings of death

geen garantie meer gelukkig heb je je goede oude PS3 nog......... haal NFS maar boven!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                            Mijn laatste aanwinst: Jaguar XKR met tuned XJ220 swap. R3 op standaard remmen en ophanging Om een of andere reden lijkt hij niet zo enorm snel... Maar eindelijk eens een auto die ook voldoende grip heeft om zijn power op de grond te krijgen

gisteren op lemans een met mijn Camaro '69 C5R gereden, standaard remmen volstaan niet om hem van 310 naar 0 te brengen. duurt echt een eeuwigheid Rijgedrag is ook even wennen want 0,72 G is echt weinig, ik sta bijna stil in de bochten
                            Buick GNX met volledig opgevoerde ZR1 motor is ook geestig.

Comment

The rings of death

Nummer 3 al in dit topic alleen

Benieuwd who's next

Comment

• Xbox 360 te koop + Forza 3 LE

1 maand oud!
                                Meer info, PM!

Comment

• Why ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                    Why ??
                                    Tijdsgebrek!

Comment

• Prijs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                        Prijs?
                                        Zie PB !

Comment

• Maxime, stuur je mij ook eens een pb?
                                          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Working...
                                          X