Ook andere forummers zijn welkom uiteraard
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Als ik mijn wagens tune, worden sommige onstabiel tijdens het betere bochtenwerk .
Iemand die me tips kan geven??Want ik ken daar dus niet van . Ik zet men vering een stuk harder en bredere banden, maar dit helpt niet echt2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenAls ik mijn wagens tune, worden sommige onstabiel tijdens het betere bochtenwerk .
Iemand die me tips kan geven??Want ik ken daar dus niet van . Ik zet men vering een stuk harder en bredere banden, maar dit helpt niet echt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenAls ik mijn wagens tune, worden sommige onstabiel tijdens het betere bochtenwerk .
Iemand die me tips kan geven??Want ik ken daar dus niet van . Ik zet men vering een stuk harder en bredere banden, maar dit helpt niet echt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenSpoiler erop.
Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk BerichtenHeb je al geprobeert om je roll-bars stijver te zetten?
Zin om online te spelen ?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
En met de porsches
En die 'wtf-foto' .. tja2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenPoging tot eerste livery (nog niet af):
Dat ding rijdt heerlijk.
Comment
-
ik pas enkel de banden aan, die zt ik op 1.8 bar.
remmen op 85% power zodat abs niet tussenkomt en dus remweg korter word.
camber op -1 vooras
vandaag een Dodge Charger STR8 @ 800kW gemaakt lijkt eigenlijk helemaal niet zo snel
Comment
Comment