Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    hihihihihi die win je

heb mij ook al mispakt aan zo'n holden en ferrari toen ik nog pas begonnen was. praktisch elke wagen die te koop staat en veel in de lijst voorkomt win je dus afblijven
    dju toch enfin ik had hem wel nodig want ik had nog geene R3 klasse en ik moet nu juist R3 klasse race doen.
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

• ik speel via Event list, ik race dus wat ik wil

Comment

• ferm franky.......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
          ik speel via Event list, ik race dus wat ik wil
          ²²²²²²²²

Comment

• F50GT en F333 zijn zo zalig om mee te rijden

Comment

• weet er iemand wat het nut van die forza usb stick is??? ( behalve foto's te importeren )

kan geen forza gamedata ( zoals wagens,savegame ) erop krijgen op die kl*te stick.

Comment

• Nee, is een gewone USB-stick, met hun logo erop .
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Komt er eigenlijk een nieuwe Xbox360 uit, a la Playstation 3 Slim?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                    Komt er eigenlijk een nieuwe Xbox360 uit, a la Playstation 3 Slim?
                    Ja, dat vraag ik mij ook af. Ik zou wel zo'n xdoos willen kopen voor forza, maar als er binnenkort een nieuwe komt vind ik dat wel stom om daar dan nu nog geld aan uit te geven !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gwen Bekijk Berichten
                      Ja, dat vraag ik mij ook af. Ik zou wel zo'n xdoos willen kopen voor forza, maar als er binnenkort een nieuwe komt vind ik dat wel stom om daar dan nu nog geld aan uit te geven !!

er zijn geruchten dat de nieuwe xbox ( natal met camera inbouw) eind 2010 /begin 2011 zou uitkomen...........als ik van jouw was zou ik daar nie opwachten

Comment

• Het is bevestigt voor morgen de Holiday pack
                        De laatste 2 auto's zijn : Ferrari 599XX en Nissan GT-R R35 SpecV
                        599XX vind ik persoonlijk niet zoveel aan die kun je in feite zelf ook wat make met de gewone 599
                        En de Nissan GT-R vind ik zalig alleen had ik eigenlijk liever de gewone versie gehad mja !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
                          Het is bevestigt voor morgen de Holiday pack
                          De laatste 2 auto's zijn : Ferrari 599XX en Nissan GT-R R35 SpecV
                          599XX vind ik persoonlijk niet zoveel aan die kun je in feite zelf ook wat make met de gewone 599
                          En de Nissan GT-R vind ik zalig alleen had ik eigenlijk liever de gewone versie gehad mja !

geen TT rs dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                            geen TT rs dus.
                            verdomme toch die 5-cylinder sound en dat blok valt dan nog eens goed te tunen
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                              verdomme toch die 5-cylinder sound en dat blok valt dan nog eens goed te tunen
                              Ja echt jammer Khad liever TT-RS dan 599XX de rest van de pack vindk wel super

Comment

• @ FRANK khem ondertussen jouw defecte RROD xbox360 hersteld en nogmaals bedankt voor forza 3 erbij te steken.( khem jouw vipcars kunnen recuperen zal ze proberen te giften als ik wat credits heb gespaard maar denk dat niet zal gaan).

en nu carreer effe opnieuw beginnen ( zal jouw deze avond toevoegen)

THX

Comment

.( khem jouw vipcars kunnen recuperen zal ze proberen te giften als ik wat credits heb
                                  Kan je die kaartjes hergebruiken ? Want ik denk niet dat ze de Collecters edition nog verkopen. Dan mag 'Gwen' gerust mijn kaartjes hebben, aangezien hij van plan is Forza 3 te kopen .
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                    Kan je die kaartjes hergebruiken ? Want ik denk niet dat ze de Collecters edition nog verkopen. Dan mag 'Gwen' gerust mijn kaartjes hebben, aangezien hij van plan is Forza 3 te kopen .
                                    Als het kon mocht je ze mij ook geven xD Maar het gaat niet
                                    Hier een foto van de nieuwe Audi S4
                                    Dit weekend of volgende week ga ik de holiday pack kopen deze week mag niet van mn ouders door examens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten

die kaartjes kan je NIET hergebruiken,ik heb die auto's dankzij frank zijn HDD (memory)

VIP en legend zat erop.
                                      hyundai pack gedownload en verschillende gift cars van turn10 ( laguna seca rx8,R8,murcie )

Comment

@ FRANK khem ondertussen jouw defecte RROD xbox360 hersteld en nogmaals bedankt voor forza 3 erbij te steken.( khem jouw vipcars kunnen recuperen zal ze proberen te giften als ik wat credits heb gespaard maar denk dat niet zal gaan).

en nu carreer effe opnieuw beginnen ( zal jouw deze avond toevoegen)

THX

Comment

Working...
                                        X