Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Nieuw design betere fotos volgen later
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenik speel via Event list, ik race dus wat ik wil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenKomt er eigenlijk een nieuwe Xbox360 uit, a la Playstation 3 Slim?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gwen Bekijk BerichtenJa, dat vraag ik mij ook af. Ik zou wel zo'n xdoos willen kopen voor forza, maar als er binnenkort een nieuwe komt vind ik dat wel stom om daar dan nu nog geld aan uit te geven !!
er zijn geruchten dat de nieuwe xbox ( natal met camera inbouw) eind 2010 /begin 2011 zou uitkomen...........als ik van jouw was zou ik daar nie opwachten
Comment
-
Het is bevestigt voor morgen de Holiday pack
De laatste 2 auto's zijn : Ferrari 599XX en Nissan GT-R R35 SpecV
599XX vind ik persoonlijk niet zoveel aan die kun je in feite zelf ook wat make met de gewone 599
En de Nissan GT-R vind ik zalig alleen had ik eigenlijk liever de gewone versie gehad mja !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk BerichtenHet is bevestigt voor morgen de Holiday pack
De laatste 2 auto's zijn : Ferrari 599XX en Nissan GT-R R35 SpecV
599XX vind ik persoonlijk niet zoveel aan die kun je in feite zelf ook wat make met de gewone 599
En de Nissan GT-R vind ik zalig alleen had ik eigenlijk liever de gewone versie gehad mja !
geen TT rs dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtengeen TT rs dus.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichtenverdomme toch die 5-cylinder sound en dat blok valt dan nog eens goed te tunen
Comment
-
@ FRANK khem ondertussen jouw defecte RROD xbox360 hersteld en nogmaals bedankt voor forza 3 erbij te steken.( khem jouw vipcars kunnen recuperen zal ze proberen te giften als ik wat credits heb gespaard maar denk dat niet zal gaan).
en nu carreer effe opnieuw beginnen ( zal jouw deze avond toevoegen)
THX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten.( khem jouw vipcars kunnen recuperen zal ze proberen te giften als ik wat credits heb2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenKan je die kaartjes hergebruiken ? Want ik denk niet dat ze de Collecters edition nog verkopen. Dan mag 'Gwen' gerust mijn kaartjes hebben, aangezien hij van plan is Forza 3 te kopen .
Hier een foto van de nieuwe Audi S4
Dit weekend of volgende week ga ik de holiday pack kopen deze week mag niet van mn ouders door examens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenKan je die kaartjes hergebruiken ? Want ik denk niet dat ze de Collecters edition nog verkopen. Dan mag 'Gwen' gerust mijn kaartjes hebben, aangezien hij van plan is Forza 3 te kopen .
die kaartjes kan je NIET hergebruiken,ik heb die auto's dankzij frank zijn HDD (memory)
VIP en legend zat erop.
hyundai pack gedownload en verschillende gift cars van turn10 ( laguna seca rx8,R8,murcie )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten@ FRANK khem ondertussen jouw defecte RROD xbox360 hersteld en nogmaals bedankt voor forza 3 erbij te steken.( khem jouw vipcars kunnen recuperen zal ze proberen te giften als ik wat credits heb gespaard maar denk dat niet zal gaan).
en nu carreer effe opnieuw beginnen ( zal jouw deze avond toevoegen)
THX
Comment
Comment