Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gisteren een giftcar gekregen ( nissan gtr vspec ) en kan deze helaas niet gebruiken staat gelockt in my cars,en kan deze ook niet terug geven.

weet iemand hoe dat komt ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
      gisteren een giftcar gekregen ( nissan gtr vspec ) en kan deze helaas niet gebruiken staat gelockt in my cars,en kan deze ook niet terug geven.

DIe maakt deel uit van die holiday pack. Heb je die al gekocht/gedownload?
      www.flickr.com/photos/bramvds
      www.last.fm/user/lender

Comment

gisteren een giftcar gekregen ( nissan gtr vspec ) en kan deze helaas niet gebruiken staat gelockt in my cars,en kan deze ook niet terug geven.

dat komt omdat dit een auto is uit de holiday car pack, dus al je er wilt mee rijden ga je die dlc moeten kopen
        iemand was me voor

anyway 12 janauari schijnt nog een carpack te komen, inhoud nog onbekend
        Last edited by ; 09/12/2009, 12:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door m3_e92 Bekijk Berichten
          dat komt omdat dit een auto is uit de holiday car pack, dus al je er wilt mee rijden ga je die dlc moeten kopen
          iemand was me voor

anyway 12 janauari schijnt nog een carpack te komen, inhoud nog onbekend

in totaal komen er 10 carpacks,dus elke maand 10 nieuwe wagens.

Comment

• Tot hoelang is dat holiday pakket geldig ? Dit is gratis? mits live GOLD .
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
              DIe maakt deel uit van die holiday pack. Heb je die al gekocht/gedownload?

die DLC heb ik niet gekocht en ga dat ook niet doen.( gewoon gratis download S4 2010 )

maar this wel spijtig voor die kerel die me die gift doet die dat wel gekocht heeft dat ik die niet kan terug schenken want dat is een pak credits weg bij hem. ( dan kunnen ze dat beter blokkeren ).

iemand ervaring met die nieuwe dlc auto's te kopen via auction house of tellen de zelfste regels als hierboven??? ( want die auto's gaan veeeel duurder dan ze waard zijn)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                Tot hoelang is dat holiday pakket geldig ? Dit is gratis? mits live GOLD .
                Dit blijft gewoon op de marketplace staan denk ik.
                En nee niet gratis: 400MSP

Comment

Tot hoelang is dat holiday pakket geldig ? Dit is gratis? mits live GOLD .

400 MS points voor holiday pack.

s4 2010 is gratis.

Comment

• Pff, kan ik dat ook nog kopen .. Dan wacht ik wel .
                    Na examens zowiezo GOLD kopen, zonder gold benut je maar de helft van dat spel .

Comment

1/dit is geen tijdelijke fix zoals die nep amerikaantjes op youtube te zien is dit is hier met degelijkheid hersteld en aangepast.
                      Ah, dus je hebt de grafische kaart en de (H)ANNA chip professioneel laten reflowen of resolderen?

Comment

• Man microsoft zijn toch zo een gierigaards moet ik alweer betalen voor die 458 italia
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

• de volle 5€, dat vind ik nu persoonlijk echt eens niets. Maar dat is mijn mening.

SV

Italia! Wat een bolide.

www.last.fm/user/lender

Comment

• Zalig !
                            Waar kopen jullie, jullie MSP? Gewoon in de winkel of via Xbox zelf of online op livecodes ofso?
                            Want ik ga er ook kopen alleen weet ik nog niet waar in de winkel zijn het er gelijk 2100..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
                              Zalig !
                              Waar kopen jullie, jullie MSP? Gewoon in de winkel of via Xbox zelf of online op livecodes ofso?
                              Want ik ga er ook kopen alleen weet ik nog niet waar in de winkel zijn het er gelijk 2100..
                              In de winkel kan je die gewoon kopen ja
                              www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                Ah, dus je hebt de grafische kaart en de (H)ANNA chip professioneel laten reflowen of resolderen?

Nope.

Comment

de volle 5€, dat vind ik nu persoonlijk echt eens niets. Maar dat is mijn mening.

SV

Italia! Wat een bolide.

Ah dat kost maar 5 euro dan gaat dat hier direct na de examens komen.
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

• Maar je kan ze dus niet doorverkopen aan iemand die geen holiday pakket heeft ?

Comment

Maar je kan ze dus niet doorverkopen aan iemand die geen holiday pakket heeft ?

helaas niet ! auto blijft gewoon gelockt in uw garage

Comment

In de winkel kan je die gewoon kopen ja
                                        Ja da weetk ma das vanaf 2100 punte.. Kvind nogal veel kgebruik da tog nooit..
                                        Weet iemand een goedkope site voor MSP?

Comment

• Ik weet niet hoeveel die 2100 MicrosoftPoints kosten, maar als je toch van plan bent 't te kopen, gewoon doen .
                                          Er komen nog car packs aan

Comment

Working...
                                          X