Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• als ze u ni voor laten helpt een tikje tegen de achtebumper vlak voor een bocht wel.
    Dale Earnhardt deed dat vroeger ook.

The 1988 season saw Earnhardt racing with a new sponsor, GM Goodwrench, which replaced Wrangler Jeans. During this season Earnhardt garnered a second nickname, "The Man in Black", owing to the black paint scheme in which the #3 car was painted. He was also called "Darth Vader" more than once because of the black uniform and car, adding to his notoriety as a driver who would wreck you if he couldn't pass you.
    mijn held

Comment

• Wegpiraat!

Ik al zo een TransAm maar wel iets zwaarder getuned, heerlijk laagtoerig blok

Comment

• Fak , ik wil een GT3 RS
        ik denk da'k de GT2 ga buitenzwieren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
          Fak , ik wil een GT3 RS
          ik denk da'k de GT2 ga buitenzwieren
          Doen gt3rs rijd 10 keer zo goed als de gt2 als ik van mene gt3rs in de gt2 stap is het precies alsof ik met een tank ben rond aan het rijden
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• Manne, iemand race??
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Fastfrank, race gerust eens mee? met gelijkaardige wagens.. kwil uw skills eens zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                Fastfrank, race gerust eens mee? met gelijkaardige wagens.. kwil uw skills eens zien
                We zullen binnenkort eens racen samen met fastbart1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                  Doen gt3rs rijd 10 keer zo goed als de gt2 als ik van mene gt3rs in de gt2 stap is het precies alsof ik met een tank ben rond aan het rijden
                  ok , en quanta costa btw?

Comment

• Net paar racekes op de ring gedaan met FastBart en FastFrank
                    't was leuk! goede races, alé.. naar mijn mening he

Comment

Net paar racekes op de ring gedaan met FastBart en FastFrank

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                        Zijn jullie subiet nog online ?

Comment

• Ok, XBOX Elite gekocht en Forza 3. Mega VET spel! Spelen jullie online ook? Zoja,waar vind ik dit allemaal?

Comment

• Eeuhm ja de meesten hier spelen online ja ! Wat je ervoor nodig hebt: Een internetkabel vanuit u router of zo een draadloos adapterke van Xbox zelf, Xbox live (ZILVER is gratis maar heb je niet veel aan, GOLD is betalen maar dan heb je ook alles en BTW Gold heb je 1 maand gratis) en da is het eigenlijk Misschien nog een headsetje (is altijd leuk ) en je vind dit alles in elke gamewinkel (Free record shop, Bart Smit, E-Plaza,...) soms moet je de Internetkabel in een PC winkel kopen maar ik dacht dat je het ook in die game winkels kunt kopen ! (correct me if I'm wrong )
                            Ik hoop dat je hier wat aan hebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
                              Eeuhm ja de meesten hier spelen online ja ! Wat je ervoor nodig hebt: Een internetkabel vanuit u router of zo een draadloos adapterke van Xbox zelf, Xbox live (ZILVER is gratis maar heb je niet veel aan, GOLD is betalen maar dan heb je ook alles en BTW Gold heb je 1 maand gratis) en da is het eigenlijk Misschien nog een headsetje (is altijd leuk ) en je vind dit alles in elke gamewinkel (Free record shop, Bart Smit, E-Plaza,...) soms moet je de Internetkabel in een PC winkel kopen maar ik dacht dat je het ook in die game winkels kunt kopen ! (correct me if I'm wrong )
                              Ik hoop dat je hier wat aan hebt

headset zit er al bij.

Comment

Net paar racekes op de ring gedaan met FastBart en FastFrank

't was idd wel fun

Comment

• gamertag's ( xbox360 )

1 / fastbart1
                                  2/ fastfrank1

vul zelf maar aan ..... kunnen we is met 8 rond crossen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten
                                    Ok, XBOX Elite gekocht en Forza 3. Mega VET spel! Spelen jullie online ook? Zoja,waar vind ik dit allemaal?
                                    Ons toevoegen als vriend in het hoofdmenu van XBOX. (zie lijst laatste post)
                                    Dan kan je zien of wij online zijn en in het spel bij RACE => Multiplayer => en dan een game opstarten en ons uitnodigen, of wachten tot wij u uitnodigen

1 / fastbart1
                                    2/ fastfrank1
                                    3/ AlexxAutoforum

Comment

• ok, zal deze toevoegen!

Ik ben: Bart3n

Comment

• Oja, en ikheb Gold en ne zak auto's gedownload omdat er 2 kaartjes bijzaten met 2 codes. Heb Forza Motorsport 3 Limited Collectors Edition

en heb ook headsetje. zat erbij!

Heb auto's cadeau gekregen ook nog:

Murcielago, R8, RX8, 911 GT1 en 2 Acura's

Hmm, als ik die GT1 wil verkopen, krijg ik 650,000CR.. Best maar niet zeker :-)
                                        Last edited by ; 03/01/2010, 22:11.

Comment

• 1 / fastbart1
                                          2/ fastfrank1
                                          3/ AlexxAutoforum
                                          4/ PieterF BE

Comment

Working...
                                          X