Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Cva! Ik doe mee.
En VRX.. Soms gaan we er wel is voor, maar als men niet kan volgen wachten we even met heel de groep. Echt zalig met een grote groep spelen!!
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Cva! Ik doe mee.
En VRX.. Soms gaan we er wel is voor, maar als men niet kan volgen wachten we even met heel de groep. Echt zalig met een grote groep spelen!!
mss is eens een drag met allemaal naast elkaar vertrekken op dat een circuit (ben even de layout vergeten)
met volgende auto's : scuderia,zr1,r8 v10,gt2,lambo's,............just for fun
Toeme, mijn op men cd staat een kraske. Kan nu niet meer voortdoen aan men season. Dus wou ik disk 1 instaleren op de xbox en na 20% zegt ie dat ie de disk niet kan lezen. Mag er dus vandaag al mee terug gaan maar denk dat ik geen geluk ga hebben als ik vraag of ik een andere cd van forza mag meedoen.. Moet zowiezo gaan voor da wireless internet dingske. Khoop dak vanavond kan meedoen.. Oja mijn live is maar gedaan op 2 feb
Cva! Ik doe mee.
Comment