Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Huh.. ? Nu kan ik zelfs niet meer op de site van Forza 3
    Heeft hier nog iemand problemen mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
      Huh.. ? Nu kan ik zelfs niet meer op de site van Forza 3
      Heeft hier nog iemand problemen mee?

er waren precies was netwerk problems bij turn10!!! dat dat maar niet elke avond gebeurt.

Comment

• Kga mij morge ook eens xbox live kopen

rijden gaat waarschijnlijk totaal nie op het niveau da jullie halen, ma meedoen is wa telt hé ^^
        Honda Civic Type R EP3 - 200pk
        Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
        Honda Civic Type R EP3 - 250pk
        Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
          Kga mij morge ook eens xbox live kopen

rijden gaat waarschijnlijk totaal nie op het niveau da jullie halen, ma meedoen is wa telt hé ^^

met deze ingesteldheid geraak je heel ver !! morgen een raceke met 8 spelers dan ???

sh*t mijn live is gedaan op 7 jan

Comment

• Cva! Ik doe mee.
            En VRX.. Soms gaan we er wel is voor, maar als men niet kan volgen wachten we even met heel de groep. Echt zalig met een grote groep spelen!!
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
              Cva! Ik doe mee.
              En VRX.. Soms gaan we er wel is voor, maar als men niet kan volgen wachten we even met heel de groep. Echt zalig met een grote groep spelen!!

mss is eens een drag met allemaal naast elkaar vertrekken op dat een circuit (ben even de layout vergeten)

met volgende auto's : scuderia,zr1,r8 v10,gt2,lambo's,............just for fun

Comment

• Toeme, mijn op men cd staat een kraske. Kan nu niet meer voortdoen aan men season. Dus wou ik disk 1 instaleren op de xbox en na 20% zegt ie dat ie de disk niet kan lezen. Mag er dus vandaag al mee terug gaan maar denk dat ik geen geluk ga hebben als ik vraag of ik een andere cd van forza mag meedoen.. Moet zowiezo gaan voor da wireless internet dingske. Khoop dak vanavond kan meedoen.. Oja mijn live is maar gedaan op 2 feb

Comment

• Kunt ge ni in den game mania da kraske late wegdoen?
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Kunt ge ni in den game mania da kraske late wegdoen?
                    Heb naar MedieMarkt geweest en gezegt da dit er zonder enige verklaarbare reden opzat en ze hebben mij nen anderen play disk gegeven

Alexx, hoe laat vanavond? En wie komt er nog?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten
                      Heb naar MedieMarkt geweest en gezegt da dit er zonder enige verklaarbare reden opzat en ze hebben mij nen anderen play disk gegeven

Alexx, hoe laat vanavond? En wie komt er nog?

17u40 maar eerst effe naar auction house en storefront kzal wel joinen als ik ready zen.

Comment

• Kga nie kunne meedoen, geen tijd gehad om live te gaan kopen, ben naar een auto gaan zien (en gekocht ^^ )
                        Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Je hebt toch een maand gratis gold als je een account aanmaakt??

Comment

Je hebt toch een maand gratis gold als je een account aanmaakt??
                            Ow? Echt? Mja, kmoe zowiso eerst in de winkel raken, kmoet zo'n wireless ontvangerke hebben...

Iemand enig idee wa da kost?
                            Honda Del Sol - 120pk

Comment

Cva! Ik doe mee.
                              I'm in ge zegt maar oelaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
                                Ow? Echt? Mja, kmoe zowiso eerst in de winkel raken, kmoet zo'n wireless ontvangerke hebben...

Iemand enig idee wa da kost?

Veel te veel! 75€
                                Ga het morgen terug brengen, ga geen schete vooruit

Comment

• Was fun mannen, volgende keer iets langer, maar mijn madam wilde TV kijken.

Als er latere sessies bij zijn, invite me gerust. Komt mij meestal beter uit.

Comment

• Twas weer de moeite. ben er eventjes af maar k kom terug!

Comment

• Kheb mij geamuseerd !

Comment

• kben rond 21.10u terug, of te laat/ vroeg ?
                                        + ik denk dat men microfoon terug werkt.

Comment

• Nu afkomen @ iedereen !
                                          Dit is een bevel

Comment

Working...
                                          X