Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenspijtig geen xbox op mijn werk..........just
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenmet deze ingesteldheid geraak je heel ver !!morgen een raceke met 8 spelers dan ???
sh*t mijn live is gedaan op 7 jan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenEr zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (6 leden en 2 gasten)
Alexx, Bart3n, FASTBART1, Frank, Jonass, lender
Racen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk BerichtenBij free record shop betaal je voor 3 maanden live: 20€. vind ik nog schappelijk!
Online heb ik 13 maand gekocht voor 31 Eur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk BerichtenVanavond terug hé Alexx,
was spannend
En men micro werkt2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenOnline heb ik 13 maand gekocht voor 31 Eur
Daarnet achter Microsoft Points geweest! Mmm Die lambo SV,dikke kar
Comment
-
ah dju, ik moet dat headsetje nog eens gaan zoeken, da's precies van de aardbodem verdwenen
wie rijdt er met een stuurtje en wie met een controller?
ik met controller en ik heb geen last van de madam want Xbox hangt aan monitor in het bureau. enkel de PS3 hangt aan de TV.There's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichtenah dju, ik moet dat headsetje nog eens gaan zoeken, da's precies van de aardbodem verdwenen
wie rijdt er met een stuurtje en wie met een controller?
ik met controller en ik heb geen last van de madam want Xbox hangt aan monitor in het bureau. enkel de PS3 hangt aan de TV.
iedereen rijdt met controller,want stuurke trek op geen ...
geef mij maar den 40 " int salon,
Comment
-
plezant was het zeker. maar ik moet nog wat meer singleplayer spelen om auto's te bekomen en te tunen.
want 297 km/u tegenover bijna 400km/u is toch een serieus verschil
zijn de "Fasten" familie van elkaar ? of is het louter toevallig dat hun nick op elkaar lijkt?There's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fastbart1 Bekijk Berichtengisteren avond effe time trial ( leaderboards) gedaan,op de ring ( 2laps) met audi r10 tdi,den bart3n zou zeggen wreed wijs :d
That's my line
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichtenplezant was het zeker. maar ik moet nog wat meer singleplayer spelen om auto's te bekomen en te tunen.
want 297 km/u tegenover bijna 400km/u is toch een serieus verschil
zijn de "Fasten" familie van elkaar ? of is het louter toevallig dat hun nick op elkaar lijkt?
geen familie,we kennen elkaar van gran turismo (ps3) ik neem simpelweg altijd dezelfde nickname.( frank zal die indertijd gewoon gekopieerd)
heb die vraag niet de eerste keer gekregen vooral van gamers van gt proloque we stonden altijd close in de rankings ( belgische vlaggetje en dan die naam.....je zou voor minder)
Comment
Comment