Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (6 leden en 2 gasten)
    ‎Alexx, ‎Bart3n, ‎FASTBART1, ‎Frank, ‎Jonass, ‎lender

Racen?

spijtig geen xbox op mijn werk..........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
      spijtig geen xbox op mijn werk..........
      just
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
        met deze ingesteldheid geraak je heel ver !! morgen een raceke met 8 spelers dan ???

sh*t mijn live is gedaan op 7 jan
        Bij free record shop betaal je voor 3 maanden live: 20€. vind ik nog schappelijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
          Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (6 leden en 2 gasten)
          ‎Alexx, ‎Bart3n, ‎FASTBART1, ‎Frank, ‎Jonass, ‎lender

Racen?
          Opstarteeen..

Comment

• Vanavond terug hé Alexx,
            was spannend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten
              Bij free record shop betaal je voor 3 maanden live: 20€. vind ik nog schappelijk!

Online heb ik 13 maand gekocht voor 31 Eur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten
                Vanavond terug hé Alexx,
                was spannend
                't was kort, maar leuk!
                En men micro werkt
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                  Online heb ik 13 maand gekocht voor 31 Eur
                  is nog schappelijker!

Daarnet achter Microsoft Points geweest! Mmm Die lambo SV,dikke kar

Comment

• ah dju, ik moet dat headsetje nog eens gaan zoeken, da's precies van de aardbodem verdwenen

wie rijdt er met een stuurtje en wie met een controller?
                    ik met controller en ik heb geen last van de madam want Xbox hangt aan monitor in het bureau. enkel de PS3 hangt aan de TV.
                    There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                      ah dju, ik moet dat headsetje nog eens gaan zoeken, da's precies van de aardbodem verdwenen

wie rijdt er met een stuurtje en wie met een controller?
                      ik met controller en ik heb geen last van de madam want Xbox hangt aan monitor in het bureau. enkel de PS3 hangt aan de TV.

iedereen rijdt met controller,want stuurke trek op geen ...

geef mij maar den 40 " int salon,

Comment

• Racen?

Comment

• Als er iemand wil racen

Comment

• Jup, de fast 's zijn ook online, daggie staat op afwezig.
                            Nu hebben we enkel nog alexx en barten nodig en we zijn weer me nen hoop

Comment

• gisteren avond effe time trial ( leaderboards) gedaan,op de ring ( 2laps) met audi R10 TDI ,den bart3n zou zeggen wreed wijs

en nog wat andere time trials waar andere forummers op stonden.

en ook wat met wimhambel online gespeeld was best plezant

Comment

• plezant was het zeker. maar ik moet nog wat meer singleplayer spelen om auto's te bekomen en te tunen.
                                want 297 km/u tegenover bijna 400km/u is toch een serieus verschil

zijn de "Fasten" familie van elkaar ? of is het louter toevallig dat hun nick op elkaar lijkt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fastbart1 Bekijk Berichten
                                  gisteren avond effe time trial ( leaderboards) gedaan,op de ring ( 2laps) met audi r10 tdi ,den bart3n zou zeggen wreed wijs :d

That's my line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                                    plezant was het zeker. maar ik moet nog wat meer singleplayer spelen om auto's te bekomen en te tunen.
                                    want 297 km/u tegenover bijna 400km/u is toch een serieus verschil

zijn de "Fasten" familie van elkaar ? of is het louter toevallig dat hun nick op elkaar lijkt?

geen familie,we kennen elkaar van gran turismo (ps3) ik neem simpelweg altijd dezelfde nickname.( frank zal die indertijd gewoon gekopieerd)

heb die vraag niet de eerste keer gekregen vooral van gamers van gt proloque we stonden altijd close in de rankings ( belgische vlaggetje en dan die naam.....je zou voor minder)

Comment

• Gewoon goede vrienden
                                      Last edited by ; 07/01/2010, 13:44.

Comment

• gewoon ter info: hoe oud zijn jullie ? gewoon om te zien of ik hier de oude zak ben of niet

bijna 32

Comment

• Bijna 28

Comment

Working...
                                          X