Oorspronkelijk geplaatst door lender
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk zou graag een trackpack zien verschijnen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk BerichtenIk kijk er naar uit naar de nieuwe Car-Pack! Eindelijk de RS6, maar heb begrepen dat het de Sedan is? Zoja: is wel k*t! heb liever de avant!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk BerichtenAvant pack zou idd ook zalig zijn !
RS6 Avant
M5 Touring
300C SRT8 Touring
E63 Combi
C63 Combi
RS4 Avant
....
Geloof er niet veel van, zeker ni als ge ze op 3 verschillende site's ziet staan
Mailtje naar Turn10?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenWij zijn aan het racen bart.
Come and join us
Comment
-
zit ik rustig te racen met robin en jonas op de ring tot zover niks aan de hand,en plots komt pieter online hij invite ons en plots is het naar de kl*te kan gewoon nie meer joinen ( nog nooit gebeurt hier )
pieter = THE VIRUS
kzal morge nog is proberen want nu kijkt madam noar tv.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenzit ik rustig te racen met robin en jonas op de ring tot zover niks aan de hand,en plots komt pieter online hij invite ons en plots is het naar de kl*te kan gewoon nie meer joinen ( nog nooit gebeurt hier )
pieter = THE VIRUS
kzal morge nog is proberen want nu kijkt madam noar tv.
Pieter, niet meer invite kerel2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenmss eens ( als iedereen tijd heeft ) een endurance op de ring organiseren ( +- 20 laps )
liefst met 8 personen dan ( hulpmiddelen vrij van keuze )2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk wil rond 20u wel eens 6 rondjes doen ?
zal vandaag niet gaan want ik maar effe ( en 20u is tv time hier )
Comment
Comment