Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
crap ik wil de xbox opstarten om nog wat te racen...niks...gewoon blauw beeldik krijg wel geluid door maar geen beeldsignaal. Ik dacht mmm waarschijnlijk zit de kabel niet goed in maar krijg er echt geen beeld meer uit
any ideas? Iemand die weet heeft of dat die scartkabels snel kapot gaan?
Misschien morgen eens een andere kabel scoren om even te testen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk BerichtenIk heb zo ook is iets gelijkaardig gehad bij was het aan de scart kabel daar zit een schuifknopje met een keuze tussen HDMI en Gewoon TV ofso. Misschien dit eens veranderen als het knopje er bij jou ook zit
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDe kabels juist aangesloten?
Want ik had dit vorige keer ook en de kabels zaten wel goed, maar het rode en gele fiche had ik nog laten zitten van de DVD..ik ben niet kleurenblind hoor
ik ga morgen de kabel van mijn nonkel zijn 360 eens proberenals die werkt dan weet ik wat er mis hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenmss eens ( als iedereen tijd heeft ) een endurance op de ring organiseren ( +- 20 laps )
liefst met 8 personen dan ( hulpmiddelen vrij van keuze )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk BerichtenZonet de nieuwe carpack geinstaleerd! Die RS6 is verdomd lekker! Spijtig dat het een sedan is mja!
OOk even de Lotus uitgeprobeerd, ontzettend leuk zeg! Getest op Fujimi Kaido, en had meteen een tijd die in de top 220 had kunnen staan, had ik mijn kont eens niet te breed laten uitzwaaien bij het uitkomen van een bocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenIdem. Avant is toch zoveel mooier. Heb hem wel meteen in mijn garage gezet
OOk even de Lotus uitgeprobeerd, ontzettend leuk zeg! Getest op Fujimi Kaido, en had meteen een tijd die in de top 220 had kunnen staan, had ik mijn kont eens niet te breed laten uitzwaaien bij het uitkomen van een bocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk BerichtenIemand into a game tonight? Moet je me wel laten weten, heb de tv terug een hele avond voor mij alleen
ik ben straks paraat !!! wel even eerst ne hotlap neerleggen en auction house ledigen.
Comment
-
Ik kom ook wel nog even af. Welk uur ongeveer? EEns de 2-eleven uittesten vanavond online op de ring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenIk kom ook wel nog even af. Welk uur ongeveer? EEns de 2-eleven uittesten vanavond online op de ring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtencrap ik wil de xbox opstarten om nog wat te racen...niks...gewoon blauw beeldik krijg wel geluid door maar geen beeldsignaal. Ik dacht mmm waarschijnlijk zit de kabel niet goed in maar krijg er echt geen beeld meer uit
any ideas? Iemand die weet heeft of dat die scartkabels snel kapot gaan?
Misschien morgen eens een andere kabel scoren om even te testen
Comment
-
Alex zei even terug dat je zowiso bij aankoop van een xbox 1 maand live gratis hebt?
Ben nu een update ant binnehalen, duurt blijkbaar nog 20min. Als ik daarna kan meedoen, zou geweldig zijn ^^
hoe kan ik jullie (of jullie mij) vinden?Honda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Als je een account aanmaakt op je Xbox heb je normaal recht op 1 maand gratis gold.
Ik vrees dat je ons zal moeten toevoegen
AlexxAutoforum
Del Mossa
FastBart1
FastFrank1
En nog mensen, paar pagina's terug staat een lijstje2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk BerichtenAlex zei even terug dat je zowiso bij aankoop van een xbox 1 maand live gratis hebt?
Ben nu een update ant binnehalen, duurt blijkbaar nog 20min. Als ik daarna kan meedoen, zou geweldig zijn ^^
hoe kan ik jullie (of jullie mij) vinden?
Enkele van hier dat ek uit mn hoofd ken
- PieterF BE ( pieter van hier opt forum)
-fastbart1
-fastfrank1
-alexxautoforum
-Robiinn(kan ook robinn zijn of robiin) BE
-del mossa ( ik )
Comment
Comment