Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
    zal vandaag niet gaan want ik maar effe ( en 20u is tv time hier )
    familie zeker
    Nee cva, jammer
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik ga wat racen

Comment

• crap ik wil de xbox opstarten om nog wat te racen...niks...gewoon blauw beeld ik krijg wel geluid door maar geen beeldsignaal. Ik dacht mmm waarschijnlijk zit de kabel niet goed in maar krijg er echt geen beeld meer uit any ideas? Iemand die weet heeft of dat die scartkabels snel kapot gaan?

Misschien morgen eens een andere kabel scoren om even te testen
        1978 BMW E21 323i
        2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
        2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Ik heb zo ook is iets gelijkaardig gehad bij was het aan de scart kabel daar zit een schuifknopje met een keuze tussen HDMI en Gewoon TV ofso. Misschien dit eens veranderen als het knopje er bij jou ook zit

Comment

• De kabels juist aangesloten?
            Want ik had dit vorige keer ook en de kabels zaten wel goed, maar het rode en gele fiche had ik nog laten zitten van de DVD..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
              Ik heb zo ook is iets gelijkaardig gehad bij was het aan de scart kabel daar zit een schuifknopje met een keuze tussen HDMI en Gewoon TV ofso. Misschien dit eens veranderen als het knopje er bij jou ook zit
              schuifknopje had ik al geprobeerd en geen verschil

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
              De kabels juist aangesloten?
              Want ik had dit vorige keer ook en de kabels zaten wel goed, maar het rode en gele fiche had ik nog laten zitten van de DVD..
              en kabeltjes zitten ook goed ik ben niet kleurenblind hoor

ik ga morgen de kabel van mijn nonkel zijn 360 eens proberen als die werkt dan weet ik wat er mis hé
              1978 BMW E21 323i

Comment

• Zonet de nieuwe carpack geinstaleerd! Die RS6 is verdomd lekker! Spijtig dat het een sedan is mja!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                  mss eens ( als iedereen tijd heeft ) een endurance op de ring organiseren ( +- 20 laps )

liefst met 8 personen dan ( hulpmiddelen vrij van keuze )
                  Oke voormij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten
                    Zonet de nieuwe carpack geinstaleerd! Die RS6 is verdomd lekker! Spijtig dat het een sedan is mja!
                    Idem. Avant is toch zoveel mooier. Heb hem wel meteen in mijn garage gezet

OOk even de Lotus uitgeprobeerd, ontzettend leuk zeg! Getest op Fujimi Kaido, en had meteen een tijd die in de top 220 had kunnen staan, had ik mijn kont eens niet te breed laten uitzwaaien bij het uitkomen van een bocht
                    www.flickr.com/photos/bramvds
                    www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                      Idem. Avant is toch zoveel mooier. Heb hem wel meteen in mijn garage gezet

OOk even de Lotus uitgeprobeerd, ontzettend leuk zeg! Getest op Fujimi Kaido, en had meteen een tijd die in de top 220 had kunnen staan, had ik mijn kont eens niet te breed laten uitzwaaien bij het uitkomen van een bocht
                      Pff, die One-77 is vet! Heb de RS6 ook gekocht trouwens

Comment

• Iemand into a game tonight? Moet je me wel laten weten, heb de tv terug een hele avond voor mij alleen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten
                          Iemand into a game tonight? Moet je me wel laten weten, heb de tv terug een hele avond voor mij alleen

ik ben straks paraat !!! wel even eerst ne hotlap neerleggen en auction house ledigen.

Comment

• Jup ik ook, ook weer 3 maand live gescoord vandaag

Comment

• Ik kom ook wel nog even af. Welk uur ongeveer? EEns de 2-eleven uittesten vanavond online op de ring
                              www.flickr.com/photos/bramvds
                              www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                                Ik kom ook wel nog even af. Welk uur ongeveer? EEns de 2-eleven uittesten vanavond online op de ring
                                ik en fastbart en alex hebben dajust effjes geraced ik ga nu eten en dan ist weer van dat

Comment

• Ben momenteel ook bezig aan het eten, dus normaal mee een uur of 8, half 9

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                                    crap ik wil de xbox opstarten om nog wat te racen...niks...gewoon blauw beeld ik krijg wel geluid door maar geen beeldsignaal. Ik dacht mmm waarschijnlijk zit de kabel niet goed in maar krijg er echt geen beeld meer uit any ideas? Iemand die weet heeft of dat die scartkabels snel kapot gaan?

Misschien morgen eens een andere kabel scoren om even te testen
                                    om de één of andere onverklaarbare reden werkt het vandaag wel...
                                    1978 BMW E21 323i

Comment

• Alex zei even terug dat je zowiso bij aankoop van een xbox 1 maand live gratis hebt?

Ben nu een update ant binnehalen, duurt blijkbaar nog 20min. Als ik daarna kan meedoen, zou geweldig zijn ^^

hoe kan ik jullie (of jullie mij) vinden?
                                      Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                                      Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                                      Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                                      Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Als je een account aanmaakt op je Xbox heb je normaal recht op 1 maand gratis gold.
                                        Ik vrees dat je ons zal moeten toevoegen
                                        AlexxAutoforum
                                        Del Mossa
                                        FastBart1
                                        FastFrank1
                                        En nog mensen, paar pagina's terug staat een lijstje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
                                          Alex zei even terug dat je zowiso bij aankoop van een xbox 1 maand live gratis hebt?

Ben nu een update ant binnehalen, duurt blijkbaar nog 20min. Als ik daarna kan meedoen, zou geweldig zijn ^^

hoe kan ik jullie (of jullie mij) vinden?
                                          Add friends en als ze accepteren zie je of ze online zijn.

Enkele van hier dat ek uit mn hoofd ken

- PieterF BE ( pieter van hier opt forum)
                                          -fastbart1
                                          -fastfrank1
                                          -alexxautoforum
                                          -Robiinn(kan ook robinn zijn of robiin) BE
                                          -del mossa ( ik )

Comment

Working...
                                          X