Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Krijg je met silver ook nog nieuwe auto's eigenlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
      Krijg je met silver ook nog nieuwe auto's eigenlijk?
      Ik kon dat Hyundai-pack toen met Silver niet downloadden...
      Algoed

Comment

• *edit
        Last edited by ; 22/01/2010, 10:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
          Sorry manne, maar mijn xbox live viel altijd uit

dat dacht ik al,gisteren waren er nog al veel problemen bij public servers ook auto's die de baan letterlijk induiken en dan van die back off the future toestanden.

maar tikkertje op de bench was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
            dat dacht ik al,gisteren waren er nog al veel problemen bij public servers ook auto's die de baan letterlijk induiken en dan van die back off the future toestanden.

maar tikkertje op de bench was
            komaan bart doe zot en kom racen

Comment

• www.flickr.com/photos/bramvds
              www.last.fm/user/lender

Comment

• spijtig dat uw voorwiele nie schuin staan he

Comment

• Morgen ga ik er terug voor hé, ben weer eens een dagje thuis! Game ON!

Comment

• Mijn SLR '722'

Ragbak

www.flickr.com/photos/bramvds
                    www.last.fm/user/lender

Comment

• Nieuwe 9-3. Wat een mooie wagen zeg :blushing:

www.flickr.com/photos/bramvds
                      www.last.fm/user/lender

Comment

• pfff, kheb dus echt véél te weinig tijd om te spelen -_-

dikke maand geleden gekocht, het ding heeft ongeveer 10 keer opgestaan
                        Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                        Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                        Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                        Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten
                          Morgen ga ik er terug voor hé, ben weer eens een dagje thuis! Game ON!

9 dagen OFFLINE!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                            9 dagen OFFLINE!!!!
                            Erg hé, kweet.. Pff, ik zoek tijd hé.. Ben dan zaterdag eens thuis geweest, had veel te doen, heb zelf mijn nieuwe headset nog ni kunnen testen

Comment

• Stem allemaal eens mee op die Europese karren!
                              As we announced earlier, Jalopnik and Microsoft's Turn 10 are teaming up to release a custom-built car pack for Forza Motorsport 3. You, the faithful Jalopnik reader, get to pick the cars that will be included. Here's your first chance!

(je kan ook al stemmen op ronde 2 en 3)

Comment

• 't was nice Fastbart!!
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Hoe stem je?
                                  Ik wil zeker de 2 //M5's erin!

@ Alexx pff ik wil meedoen maar dr gebeuren hier rare dingen, ik zie dat julie online zijn enzo maar, kan niet joinen, kan niets uploaden naar storefront, geen party,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                    Hoe stem je?

@ Alexx pff ik wil meedoen maar dr gebeuren hier rare dingen, ik zie dat julie online zijn enzo maar, kan niet joinen, kan niets uploaden naar storefront, geen party,...
                                    Gewoon beneden bij die checklist de wagens die je erin wil selecteren (max 10) en op vote klikken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                      Hoe stem je?

Gewoon in de lijst met bolletjes aanvinken, heb ook op de 2 M's gestemd!

Geen idee wat er gebeurd.. ik kan ook geen foto's meer uploaden, met cash zat vol ofzoiets, iemand een idee??
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                                        Stem allemaal eens mee op die Europese karren!
                                        As we announced earlier, Jalopnik and Microsoft's Turn 10 are teaming up to release a custom-built car pack for Forza Motorsport 3. You, the faithful Jalopnik reader, get to pick the cars that will be included. Here's your first chance!

(je kan ook al stemmen op ronde 2 en 3)
                                        ik wil die ZX 2.0 wel graag!

Comment

• gaat een zeer interessant carpack worden! als het nu nog gratis word..

Comment

Working...
                                          X