een maserati quattroporte zou ook wel welkom zijn
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Kheb zo eens de posts zitten overlopen in dit topic, wel tof dat ik zo lees dat een lobby van 4-5 man echt plezant kan zijn. Wil ik ook wel eens doen anders. Mss zaterdag eens met een paar gasten van dit forum? Kstel maar voor
Enja qua lobby's/inviten/.. in Forza 3 heb ik weinig ervaring, ik heb het spel eens een weekend online kunnen spelen tijdens Xtival
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenKheb zo eens de posts zitten overlopen in dit topic, wel tof dat ik zo lees dat een lobby van 4-5 man echt plezant kan zijn. Wil ik ook wel eens doen anders. Mss zaterdag eens met een paar gasten van dit forum? Kstel maar voor
Enja qua lobby's/inviten/.. in Forza 3 heb ik weinig ervaring, ik heb het spel eens een weekend online kunnen spelen tijdens Xtival
gewoon op ne vriend zijn naam drukken xbox knop ( als hij private race aan het doen is) en dan join game session in progress....en anders zullen we je wel inviten als je online bent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichtenhttp://jalopnik.com/5458184/forzalop...nd-two-group-i
Ronde 2. 't Wordt verdomme moeilijk!
heb je eigenlijk het game wel ,indien ja wat is je gamertag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenTikkertje is graaf!
Pieter = tikkerboy zelfs in zijn dromen.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten1/ fastbart1
2/ fastfrank1
3/ AlexxAutoforum
4/ PieterF BE
5/ Bart3n
6/ del mossa (Jonass)
7/ VRX000
8/ DaggieBE
9/ WimHamBEL
10/ RobiinBE
11/ rubmifer (Lender) denk ik
12/The oveRRide
AANVULLEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk BerichtenPieter = tikkerboy zelfs in zijn dromen.....
Me super happy dat het gisterenavond terug marcheerde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenheb je eigenlijk het game wel ,indien ja wat is je gamertag?
Comment
-
1/ fastbart1
2/ fastfrank1
3/ AlexxAutoforum
4/ PieterF BE
5/ Bart3n
6/ del mossa (Jonass)
7/ VRX000
8/ DaggieBE
9/ WimHamBEL
10/ RobiinBE
11/ rubmifer (Lender) denk ik
12/ The oveRRide
13/ bunny BE
14/ NineElevenBE
15/Lio deluxe2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
daarnet even de xbox op de tv van mijn ouders aangesloten...hdmi kabel erin en hoppa ja man wat een graphics
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtendaarnet even de xbox op de tv van mijn ouders aangesloten...hdmi kabel erin en hoppa ja man wat een graphics
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenVGA op een LCD of plasma tv is zoals diesel kappen in een Ferrari.
zolang hij maar kan gamen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenVGA op een LCD of plasma tv is zoals diesel kappen in een Ferrari.
De oude xboxes hadden geen hdmi-aansluiting zoals ik al zei, dus is VGA echt de beste oplossing.
Comment
-
-
op een kleinere tv als die van mij valt het minder op
Comment
Comment