Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
    Ik heb 1.06.973
    (Op die time trial he )
    Duw me anders nog wa dieper!

Comment

• Robin gij hebt 1.08...
      Tzijn maar de ronden waar je nergens tegen rijd die tellen helaas.
      Ik heb mijn tijd kunnen verbeteren naar 1.07.120
      1.06.7.. is nodig om in de top 200 te komen

Comment

• Btw, wie wil racen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
          Official Turn 10 Time Trial Prizing Structure
          Top 10: 500,000 CR
          Top 100: 250,000 CR
          Random 500: A random selection of 500 players from position 100 to 5000 will receive 150,000 CR!
          gaat dat ook zonder gold? en welk circuit?

Zouden we hier op het forum ook geen hotlap wedstrijdje kunne opzetten? Ik zit wel met de vraag hoe dat werkt met die terugspoel functie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
            gaat dat ook zonder gold? en welk circuit?

Zouden we hier op het forum ook geen hotlap wedstrijdje kunne opzetten? Ik zit wel met de vraag hoe dat werkt met die terugspoel functie?

gold is helaas nodig voor leaderboards,en met hot lap kan er ferm vals gespeeld worden wat in het time trial gedeelte niet gaat en daar strijden we met dezelfde wapens wat fair is

zou wel willen racen maar gaat helaas niet

Comment

• haha da gaat wel zonder gold precies:p kheb 1:08xx gereden in mijn 2de rondje

Comment

• Net de party van Del Mosa proberen joinen maar zonder succes.

Conflicting NAT configuration of zoiets ... zal eens moeten uitzoeken hoe ik 't kan fixen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                  Net de party van Del Mosa proberen joinen maar zonder succes.

Conflicting NAT configuration of zoiets ... zal eens moeten uitzoeken hoe ik 't kan fixen.
                  Ik heb hetzelfde probleem... Jonass, reset uw route-rinstellingen eens gewoon?? Want daarvoor was er geen probleem, enkel wanneer je je settings hebt aangepast konden we niet meer spelen

OveRRide; voeg me anders eens toe: alexxautoforum
                  Is er nu iemand online? buite Jonas
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

natuurlijk kan je nog beter,blijf kalm en haal vooral dat ZWEET van je controller

gisteren was wel leuk,behalve dat de auto's begonnen te zweven en van links naar rechts gaan in de circuit races,gewoon irritant als je clean voorbij wil gaan
                    ik hoorde iemand af en toe vloeken ja dat was jij zeker?
                    1978 BMW E21 323i
                    2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                    2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                      Ik heb hetzelfde probleem... Jonass, reset uw route-rinstellingen eens gewoon?? Want daarvoor was er geen probleem, enkel wanneer je je settings hebt aangepast konden we niet meer spelen

OveRRide; voeg me anders eens toe: alexxautoforum
                      Is er nu iemand online? buite Jonas
                      Nee, want als ek dat doe kan ik niet meer met mn andere vriendjes spelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                        ik hoorde iemand af en toe vloeken ja dat was jij zeker?

den drift van 5607 punten was naar de botten, tegen jonass en bunny

maar in time trial hoor je mij niet vloeken hoor !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                          Nee, want als ek dat doe kan ik niet meer met mn andere vriendjes spelen

vroeger was pieter de virus, en nu nog meer ofwa waar gaat dat naar toe ????

Comment

den drift van 5607 punten was naar de botten, tegen jonass en bunny

maar in time trial hoor je mij niet vloeken hoor !!!
                            ja sorry als ik in de weg reed, ik had geen headset op dus hoorde ook niet wat jullie van plan waren doorheen het geluid van de wagens
                            1978 BMW E21 323i
                            2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                            2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                              Net de party van Del Mosa proberen joinen maar zonder succes.

probeer gewoon op iemand anders die ook in die party zit ,meestal lukt da wel

Comment

probeer gewoon op iemand anders die ook in die party zit ,meestal lukt da wel
                                Nope, ik heb geprobeerd met u te joine maar ook NAT-problems.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fastbart1 Bekijk Berichten
                                  vroeger was pieter de virus, en nu nog meer ofwa waar gaat dat naar toe ????
                                  jonass= virus !!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                    jonass= virus !!!!

Comment

• 3 maanden gold op ebay voor 13€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                        3 maanden gold op ebay voor 13€

ale dees week online dan !!!

Comment

• iemand online??

Comment

Working...
                                          X