Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Robin gij hebt 1.08...
Tzijn maar de ronden waar je nergens tegen rijd die tellen helaas.
Ik heb mijn tijd kunnen verbeteren naar 1.07.120
1.06.7.. is nodig om in de top 200 te komen
Official Turn 10 Time Trial Prizing Structure Top 10: 500,000 CR Top 100: 250,000 CR Random 500: A random selection of 500 players from position 100 to 5000 will receive 150,000 CR!
gaat dat ook zonder gold? en welk circuit?
Zouden we hier op het forum ook geen hotlap wedstrijdje kunne opzetten? Ik zit wel met de vraag hoe dat werkt met die terugspoel functie?
Zouden we hier op het forum ook geen hotlap wedstrijdje kunne opzetten? Ik zit wel met de vraag hoe dat werkt met die terugspoel functie?
gold is helaas nodig voor leaderboards,en met hot lap kan er ferm vals gespeeld worden wat in het time trial gedeelte niet gaat en daar strijden we met dezelfde wapens wat fair is
Net de party van Del Mosa proberen joinen maar zonder succes.
Conflicting NAT configuration of zoiets ... zal eens moeten uitzoeken hoe ik 't kan fixen.
Ik heb hetzelfde probleem... Jonass, reset uw route-rinstellingen eens gewoon?? Want daarvoor was er geen probleem, enkel wanneer je je settings hebt aangepast konden we niet meer spelen
OveRRide; voeg me anders eens toe: alexxautoforum
Is er nu iemand online? buite Jonas
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
natuurlijk kan je nog beter,blijf kalm en haal vooral dat ZWEET van je controller
gisteren was wel leuk,behalve dat de auto's begonnen te zweven en van links naar rechts gaan in de circuit races,gewoon irritant als je clean voorbij wil gaan
ik hoorde iemand af en toe vloeken ja dat was jij zeker?
Ik heb hetzelfde probleem... Jonass, reset uw route-rinstellingen eens gewoon?? Want daarvoor was er geen probleem, enkel wanneer je je settings hebt aangepast konden we niet meer spelen
OveRRide; voeg me anders eens toe: alexxautoforum
Is er nu iemand online? buite Jonas
Nee, want als ek dat doe kan ik niet meer met mn andere vriendjes spelen
Comment