Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
    vroeger was pieter de virus, en nu nog meer ofwa waar gaat dat naar toe ????
    Doucement éh Bartje , volgens mij zijt gij het probleem

Comment

• nu probeer ik die xbox live punten aan te kopen maar lukt het niet om een credit kaart toe te voegen

Game Mania dan maar? of andere ideeen om GEEN 2100 punten aan te kopen maar enkel 800 punten?
      1978 BMW E21 323i
      2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
      2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
        nu probeer ik die xbox live punten aan te kopen maar lukt het niet om een credit kaart toe te voegen

Game Mania dan maar? of andere ideeen om GEEN 2100 punten aan te kopen maar enkel 800 punten?
        Bij Startselect koop je eenvoudig & snel cadeaukaarten, in-game credits & games ✓ Betaal met Bancontact, Apple Pay, PayPal ✓ Code direct per e-mail

Werkt zeer goed die site !
        Zelf ook een keer iets bij bestelt + je hebt het voordeel dat je ze direct hebt !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
          http://www.gamecard.nu/products/40/x...ft_points.html
          Werkt zeer goed die site !
          Zelf ook een keer iets bij bestelt + je hebt het voordeel dat je ze direct hebt !
          had deze al eens bekeken

maar volgende zinnetjes baarde mij wat zorgen

Vanwege de aard en werking van deze code kunnen wij je betaling niet terugstorten als je de code toch niet blijkt te kunnen gebruiken. Zorg ervoor dat je zeker weet dat je deze code wilt hebben voordat je overgaat tot aankoop!

1978 BMW E21 323i

Comment

had deze al eens bekeken

maar volgende zinnetjes baarde mij wat zorgen

Vanwege de aard en werking van deze code kunnen wij je betaling niet terugstorten als je de code toch niet blijkt te kunnen gebruiken. Zorg ervoor dat je zeker weet dat je deze code wilt hebben voordat je overgaat tot aankoop!

koop op ebay ook nog eens goedkoper

Comment

• Ohja mijne live is inorde dus dan zal ik straks eens mee racen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                koop op ebay ook nog eens goedkoper
                inderdaad een 2 euro goedkoper zelfs voor 800 punten

straks eens bestellen

en stiekem kijken voor xbox live gold ofzo
                1978 BMW E21 323i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                  Ik kon niet joinen he
                  En ik heb alles gedaan wat er op de link stond van Fastbart ..

Of is dit mss interessant?
                  Iemand ?
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• wie raced er vanavond?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                      Doucement éh Bartje , volgens mij zijt gij het probleem

moi je suis pas doucement ,monsieur Pieterke.........btw ons zomaar in de steek laten veur wat te gaan trainen met een balleke.......de mechelse majoretten...go pieter go

Comment

moi je suis pas doucement ,monsieur Pieterke.........btw ons zomaar in de steek laten veur wat te gaan trainen met een balleke.......de mechelse majoretten...go pieter go
                        niks tegen shotters hé

btw was jij dat gisteren met die race met de Porsche GT3's op Laguna Seca. Liet je mij nu winnen op dat rechte stuk aan de finish? ik kwam veel te vlot voorbij naar mijn zin
                        1978 BMW E21 323i

Comment

niks tegen shotters hé

btw was jij dat gisteren met die race met de Porsche GT3's op Laguna Seca. Liet je mij nu winnen op dat rechte stuk aan de finish? ik kwam veel te vlot voorbij naar mijn zin

this niet opdat iemand traint dat het ne shotter is !!!

jouw gt3 had blijkbaar meer power dan mijn zwarte gt3rs was heel duidelijk bij de start en op de rechte stukken en op de ring had jij en alex ook meer power dan mijn 355 challenge,en hoe zit het op communicatie vlak want das vrij lastig als je elkaar niet hoort.( kwestie van choosing car, wachten of nie , ..... )

en gisteren kon ik niet spelen met del mossa ( network problems, can't join xbox party )

Comment

this niet opdat iemand traint dat het ne shotter is !!!

jouw gt3 had blijkbaar meer power dan mijn zwarte gt3rs was heel duidelijk bij de start en op de rechte stukken en op de ring had jij en alex ook meer power dan mijn 355 challenge,en hoe zit het op communicatie vlak want das vrij lastig als je elkaar niet hoort.( kwestie van choosing car, wachten of nie , ..... )

en gisteren kon ik niet spelen met del mossa ( network problems, can't join xbox party )
                            is niet zo heel veel aan gewijzigd hoor. Enkel andere uitlaatlijn en andere intake was wel een leuke race op Laguna Seca trouwens

Wel ik had mijn headset aangesloten, hoorde in het begon wel wat mensen praten maar daarna was het gedaan misschien dat ik vandaag nog wel online kom thuis wat probleempjes met de router dus niet altijd makkelijk om online te komen
                            1978 BMW E21 323i

Comment

• Tracer & Bart, ik wil nog een revanche! Die race met jullie, toen was ik echt slechtging veel te bruut de bochten in, drifte veel te veel, remde te laat , pff

Comment

• Xbox, mijn verstand kan het niet aan
                                Gisteren lukte het weer niet om met fastbart te spelen, maar dan wel met nineEleven en rubmifer

Xbox

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                  Xbox, mijn verstand kan het niet aan
                                  Gisteren lukte het weer niet om met fastbart te spelen, maar dan wel met nineEleven en rubmifer

Xbox
                                  Zelfde verhaal dus als ons.
                                  Met u kon ik in 't begin wel spelen, nu plots weer niet.
                                  Vroeger kon ik niet joine, nu weer wel..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                    Tracer & Bart, ik wil nog een revanche! Die race met jullie, toen was ik echt slechtging veel te bruut de bochten in, drifte veel te veel, remde te laat , pff
                                    ja ik zag u in de achteruitkijkspiegel van links naar rechts schuiven echt wel grappig nu ja de gt3 is niet echt de gemakkelijkste wagen om te besturen
                                    1978 BMW E21 323i

Comment

• ik haat de Cayman, zo onstabiele rommel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                        ik haat de Cayman, zo onstabiele rommel

Porsche... there is no substitute.

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X