Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Yeaayy, Nurburgring GP circuit komt er aan !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk BerichtenYeaayy, Nurburgring GP circuit komt er aan !
http://forzamotorsport.net/en-us/Off...x_Circuit.aspx
Dinsdag is de download beschikbaar ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk BerichtenGeef mij maar de Nordschleife van de gp strecke zijn er 13 in een dozijn
Ik hoop alleen dat je de 24h strecke kunt doen, dus Nordschleife samen met de GP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk BerichtenJa ik ook, maar voor een beetje afwisseling kan het geen kwaad het blijft een mooi circuit !
Ik hoop alleen dat je de 24h strecke kunt doen, dus Nordschleife samen met de GP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichtenvoila, gisteren even iedereen van het forum toegevoegd
dan rest je nu alleen nog , online te gamen.
nieuwe time trial suzuka east met honda s2000.......niceeeeee
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenAh super, GP Strecke. Da's iets waar ik (in tegenstelling tot extra auto's) wel wil voor betalen.
Zijn er dan ook nieuwe events? Achievements?
En waar koop ik Xbox punten?
Nieuwe achievements zullen er wel niet bijzitten denk ik.
Ik bestel m'n punten gewoon online (met creditcard), dacht wel dat je die ook in gamemania en zo kan kopen (krasbiljet met codes).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenAh super, GP Strecke. Da's iets waar ik (in tegenstelling tot extra auto's) wel wil voor betalen.
Zijn er dan ook nieuwe events? Achievements?
En waar koop ik Xbox punten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenNieuwe achievements zullen er wel niet bijzitten denk ik.
Ik bestel m'n punten gewoon online (met creditcard), dacht wel dat je die ook in gamemania en zo kan kopen (krasbiljet met codes).
nu is er wel een interessant pakket bij Carrefour te koop, 3 maand Gold + 2100 xbox live punten voor 40 euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtennet een x360 aangeschaft met forza3 erbij...eens zien
heb je al een gamertag? ( online)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk BerichtenJa ik ook, maar voor een beetje afwisseling kan het geen kwaad het blijft een mooi circuit !
dat zal niet gaan. (The track pack includes two layouts of the circuit; the full 3.22-mile circuit with the famous “Schumacher S” corners, and the short 2.24-mile sprint circuit)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenAls er 1 iemand dat pakket koopt, kunnen wij (online) dan meespelen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtendat zal zoals de auto's gelocked zijn zeker want anders gaan ze er niet veel aan verdienen, kzal dat onmiddelijk testen met fastfrank hij heeft nog ne hoop ms points
Dan kom ik af !
Comment
-
ik kom misschien ook nog online
Comment
Comment