Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenik zal het u zeggen binnen 12 maanden als het mijne verlopen is
gij kunt dat beter gebruiken denk ik....
Ik weet het, Ik heb geen gold meer Maar het probleem is een beetje dak juist mn brommer heb en kben wa aant spare enzo voor naft en verzekering,.. En ik stel 'onnodige' aankopen wat uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenja help me dan eens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenLees eens wat ik al gezegd heb.
Comment
-
effe een fotootje getrokken van men zopas aangekochte e36 m3Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenIk heb al vaak de gevreese rode ring gehad ik klop der dan eens goed tegen en raar maar waar dan marcheert het spel terug.
je moet is wat meer online meedoen lio deluxe ( 8 dagen offline ) ( als dat past in u planning )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichteneffe een fotootje getrokken van men zopas aangekochte e36 m3
we zullen dat sideways eens online testen ( bmw club ) del mossa zal al zeker meedoen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtensideways? Puh!
moet nog even het spel wa gewoon geraken en dan zullen we eens "sideway-zen"
1ding vind ik wel spijteg: geen rally
niet te veeeeeel willen..........'t spel biedt al mogelijkheden genoeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenniet te veeeeeel willen..........'t spel biedt al mogelijkheden genoeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenje moet is wat meer online meedoen lio deluxe ( 8 dagen offline ) ( als dat past in u planning )2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtensideways? Puh!
moet nog even het spel wa gewoon geraken en dan zullen we eens "sideway-zen"
1ding vind ik wel spijteg: geen rally
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk BerichtenKoop dan DIRT 2 he, rally genoeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vincentw Bekijk Berichtenze zouden er beter voor zorgen dat het snel op de ps3 uitkomt
Comment
-
Net het nieuwe circuit gedownload.
Mooi en leuk circuit vind ik zelf maar.. Het is veel te groen en veel te mooi weer vind ik persoonlijk + ik vind de baan nogal smal.. Dit is natuurlijk mijn mening maar waar we het allemaal over eens kunnen zijn is dat het jammer is dat je geen 24h strecke kan doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenhaha jij hebt de verkeerde console
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichtenhaha jij hebt een kapotte console
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenIk wil francochamps
zolder
donington
zandvoort
spa
br hatch
top gear testtrack
ik vraag te veeeeel zeker....
Comment
Comment