Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mitsudriver Bekijk BerichtenGisteren eerste keer online gegamed, ben niet slecht, maar ook niet goed , gewoon de middelmaat zeg maar
Gamertag: turbodave222
Was wel fun, enkel de start en eerste bocht is vrij tricky om zelf niet geramd te worden, en ook zelf niet te rammen per ongeluk
online tegen medeforummers( private race ) of public server.
zal je deze middag toevoegen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenonline tegen medeforummers( private race ) of public server.
zal je deze middag toevoegen.
Was deze middag ook snel eens online om te racen, je hebt me dan verzoek gestuurd hé. Zal het straks aanvaarden, had ni veel tijd om online te zijn. Moest terug gaan werken.
Als jullie racen, doen jullie het met auto's uit jullie eigen garage, of nemen jullie gewoon originele van het spel zelf?
Want merk dat mijn eigen auto's veel te kort nog komen tov andere spelers hun auto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mitsudriver Bekijk Berichtenpublic server heb ik gespeeld.
Was deze middag ook snel eens online om te racen, je hebt me dan verzoek gestuurd hé. Zal het straks aanvaarden, had ni veel tijd om online te zijn. Moest terug gaan werken.
Als jullie racen, doen jullie het met auto's uit jullie eigen garage, of nemen jullie gewoon originele van het spel zelf?
Want merk dat mijn eigen auto's veel te kort nog komen tov andere spelers hun auto's
's middags ook niet veel tijd want moet ook werken maar toch altijd effe naar auction house
wagens uit eigen garage.....( zodanig dat hun level naar boven gaat )
Comment
-
-
heb maandag COD: modern warfare 2 gekocht mmmm
maar Forza als afwisseling kan ik wel smaken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenheb maandag COD: modern warfare 2 gekocht mmmm
Daarom dat ik al een heel tijdje niet meer online speel hooguit een uurtje , paar dagen geleden met Bart.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtendat zal zoals de auto's gelocked zijn zekerwant anders gaan ze er niet veel aan verdienen, kzal dat onmiddelijk testen met fastfrank hij heeft nog ne hoop ms points
juist getest met frank ( hij heeft het trackpack ) en het lukt niet als jijzelf het niet gekocht hebt.
DLC LOCKED......PLEASE BUY THIS ITEMno thx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenjuist getest met frank ( hij heeft het trackpack ) en het lukt niet als jijzelf het niet gekocht hebt.
DLC LOCKED......PLEASE BUY THIS ITEMno thx
ga maar wa me uwe ond spelen gij
Comment
-
gisterenavond nog wat pics genomen van mijn auto's
Laatste aanwinst Nissan silvia driftkar
dan nog een M5 die ik gekregen heb
en mijne dolf2 rat-bak met R32 engine whoehaha i love the engine swaps
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtengisterenavond nog wat pics genomen van mijn auto's
Laatste aanwinst Nissan silvia driftkar
dan nog een M5 die ik gekregen heb
en mijne dolf2 rat-bak met R32 engine whoehaha i love the engine swaps
die silvia moet op 80° krijgen op tsubaku
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtendie silvia moet op 80° krijgen op tsubakuspijtig dat er geen drift events zijn in de career...
nu nog nen drag bak aanschaffen...*denkt aan nen charger*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenwill dospijtig dat er geen drift events zijn in de career...
nu nog nen drag bak aanschaffen...*denkt aan nen charger*
Mss op 4wd wel maar dan ben je er niets mee in de bochten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenCharger suckt, veel pk en nm maar onmogelijk aan de grond te krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenCharger suckt, veel pk en nm maar onmogelijk aan de grond te krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten4wd is ook een zegen in de bochten anders kan je nooit fatsoenlijk uitacceleren want uw kont is gewoon oncontroleerbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtendoseren..gewoon doseren
Mijn Lotus Elan met dik 400pk is zeer moeilijk clean te rijden wegens smalle banden en geen gewicht op de achteras. Hij heeft nu 280pk en dat is al veel beter maar nog steeds tricky
Comment
Comment