Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
    doseren..gewoon doseren

je hebt weeral het spel op de ring vroegtijdig verlaten dat is nu 2 op 2

Comment

• hoe? ik dacht dat gij plots weg waart er kwam zo ineens op "fastbart has left the game" ofzoiets
      en 2seconden later "u where disconected from the server"..?

vorige keer was da ookal zo wat is er mis?

Comment

• Iemand een idee waarom ik op xbox.com geen kredietkaart kan toevoegen? Ik krijg altijd:
        Je creditcard kon niet worden geautoriseerd. Neem contact op met je creditcardprovider of geef een andere creditcard op.
        Terwijl mijn Visa voor de rest goed werkt ..

Comment

• Kga sebiet achter het jaar abbo voor Live. Kan dan weer mij amuzeren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten
            Kga sebiet achter het jaar abbo voor Live. Kan dan weer mij amuzeren!

beter laat dan nooit..........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
              hoe? ik dacht dat gij plots weg waart er kwam zo ineens op "fastbart has left the game" ofzoiets
              en 2seconden later "u where disconected from the server"..?

vorige keer was da ookal zo wat is er mis?

ik heb toch over de finish gereden en zelf op u gewacht want ge stond 526meter achter en mijn credits van 1st plaats in ontvangst kunnen nemen en bij mij kwam dat je het game verlaten hebt en daarna was je offline en heb ik de lobby maar verlaten want alleen is maar alleen.

Comment

• 12+1 maand gekocht! En die Nurburgring GP Track Pack gedownload. Kan er weer tegenaan! Nog geen nieuws van een nieuw car pack?

Comment

• Oe Jee, in mijnen Audi Quattro ligt de motor van de R8 V10. tis dermee dat ie zo goed vooruit ga Zonet ondekt. Ter heeft mij iemand da gezegt da ge kon kiezen welke motor er ge wou inleggen. Kpijs dant Jonass was!

Comment

• ge moet de orginele 5 cilinder behouden vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                      ge moet de orginele 5 cilinder behouden vind ik
                      Kvond die idd wel mooi klinken in het begin voor de engine swap. Maja

Comment

Oe Jee, in mijnen Audi Quattro ligt de motor van de R8 V10. tis dermee dat ie zo goed vooruit ga Zonet ondekt. Ter heeft mij iemand da gezegt da ge kon kiezen welke motor er ge wou inleggen. Kpijs dant Jonass was!
                        Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten

Je wist niet dat er een andere motor in lag, maar je vond hem voor de swap wel beter klinken?

Comment

• dit weekend de xbox fixen dmv youtube filmpjes, fingers crossed zeg ik dan

Comment

• Godverdomme he nu begint de vacance en is mene gold live verlopen
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

Bartje, racen?
                              Ik ga online, kom mr af hé !

Comment

• Ik heb 24h live gevonden xD
                                Kom allemaal racen de kans van u leven xD

Comment

• Kom allen racen, t'is de moment eh !

Comment

• TIME TRIAL nur. GP

Everyone who enters the Time Trial (i.e., puts a name on the Nurb GP Time Trial leaderboard) will receive not one but two cars: A special Jube edition 2009 BMW M5 Nurburgring fantasy safety car, and a 2008 Mercedes Benz C-Class Touring Car. Of course, if you’re in the top 10 or top 100, you’ll get rewards too.

@ Franky: donderdag kom ik af veur die 2 daagse

geen gestoor van madame, pedal to the metal

Comment

• Sorry mannen, mijn koptelefoon lijkt niet meer te werken. Ik hoor nog war geroezemoes, maar ik kan niks meer zeggen.

En koop de gp strecke! top circuit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                        Sorry mannen, mijn koptelefoon lijkt niet meer te werken. Ik hoor nog war geroezemoes, maar ik kan niks meer zeggen.

En koop de gp strecke! top circuit!
                                        Ik heb hem Jonas ni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                          dit weekend de xbox fixen dmv youtube filmpjes, fingers crossed zeg ik dan

ik hoop dat het werkt,want hoe meer zielen hoe meer vreugde..

Comment

Working...
                                          X