Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
    Everyone who enters the Time Trial (i.e., puts a name on the Nurb GP Time Trial leaderboard) will receive not one but two cars: A special Jube edition 2009 BMW M5 Nurburgring fantasy safety car, and a 2008 Mercedes Benz C-Class Touring Car. Of course, if you’re in the top 10 or top 100, you’ll get rewards too.

@ Franky: donderdag kom ik af veur die 2 daagse

geen gestoor van madame, pedal to the metal
    En wanneer krijgt ge die auto's dan?
    Tis wel gene lelijke M5 vind ik =D http://i48.tinypic.com/50p47s.jpg
    Last edited by ; 13/02/2010, 12:41.

Comment

• Er zijn precies wel geen nieuwe events bij gekomen met de GP Strecke .. wel jammer, want dan gaat die minder gespeeld worden ..

Online dan maar. Wie heeft het allemaal en wil rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
        Er zijn precies wel geen nieuwe events bij gekomen met de GP Strecke .. wel jammer, want dan gaat die minder gespeeld worden ..

Ik kom wel samen me Jonas wss

Comment

Er zijn precies wel geen nieuwe events bij gekomen met de GP Strecke .. wel jammer, want dan gaat die minder gespeeld worden ..

Ik en robin willen wel spelen, maar ik heb de GP niet...

Comment

• Kopen dan he. Kost nog geen 5 Eur.

Track voelt ook heel 'realistisch correct' aan. Ik heb eind maart een trackday gepland daar, dus ik ga zot oefenen Alleen het gras is daar zo groen niet

Comment

Kopen dan he. Kost nog geen 5 Eur.

Track voelt ook heel 'realistisch correct' aan. Ik heb eind maart een trackday gepland daar, dus ik ga zot oefenen Alleen het gras is daar zo groen niet
              Misschien ga ik in de vakantie achter 2100 microsoft point dan koop ik het zeker + ook een paar car packs

Comment

Kopen dan he. Kost nog geen 5 Eur.

heb jij het nu kunnen oplossen met die creditcard? Ik krijg ze ook niet ingevoerd
                1978 BMW E21 323i
                2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Ja. Uw xbox live contactgegevens moeten dezelfde zelfde zijn als op visa. Dus geen nickname ofzo bij naam.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten

Je wist niet dat er een andere motor in lag, maar je vond hem voor de swap wel beter klinken?
                    Ik wist wel dat er een ander motor in lag maar niet de welke, had daar niet opgelet en gewoon het zwaarste van alles genomen. Ma ie klonk wel beter voor de engine swap door de 5 cyl vs de 10cyl.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                      Misschien ga ik in de vakantie achter 2100 microsoft point dan koop ik het zeker + ook een paar car packs
                      koop die punten op ebay, veel goedkoper

Comment

• Ga wa gamen, kzie da FastBart1 ook online is

Comment

• strax terug gamen, eerst eten Iemand die online speelt vnvd?

Comment

• NU OF NOOIT........start die motoren

Comment

• Daarnet ook 1000point bijgekocht en het Holiday pakket gedownload, man man.. dat geluid is subliem he!
                              Typisch gegrom van de XFR, subliem gehuil van de LP670, gebulder van de Panamera en die Ferrari 458 lovely!

Iemand idee over het volgende carpack? Kheb nog 600point over
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Grr ik was gisterenavond niet thuis en dan raced iedereen, nu ben ik online wil er niemand racen

Comment

Grr ik was gisterenavond niet thuis en dan raced iedereen, nu ben ik online wil er niemand racen
                                  echt hé
                                  1978 BMW E21 323i
                                  2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                                  2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Grr ik was gisterenavond niet thuis en dan raced iedereen, nu ben ik online wil er niemand racen

willen wel,maar kunnen is blijkbaar het probleem !!!

dan maar wat met franky tikkertje gespeeld en daarna de ring in verkeerde richting ( challenge maar wel fun )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
                                      En wanneer krijgt ge die auto's dan?
                                      Tis wel gene lelijke M5 vind ik =D http://i48.tinypic.com/50p47s.jpg
                                      je krijgt je auto op 2/17.........

Ends: 2/16 @ 12PM PST

Prizes:
                                      - Everyone who enters the Time Trial will receive a limited edition 2009 BMW M5 with fantasy Nurburgring GP safety car livery (see photo above).
                                      - The top 100 ranks on the leaderboard will receive 300,000 in-game credits.
                                      - The top 10 ranks on the leaderboard will receive 500,000 in-game credits.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                        willen wel,maar kunnen is blijkbaar het probleem !!!

dan maar wat met franky tikkertje gespeeld en daarna de ring in verkeerde richting ( challenge maar wel fun )
                                        KUTDING!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                        Nu vind ie mn netwerk nie meer => geen xbox live meer
                                        Kga da ding toch ne keer verkopen vrees ek

Comment

KUTDING!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                          Nu vind ie mn netwerk nie meer => geen xbox live meer
                                          Kga da ding toch ne keer verkopen vrees ek

nu is het alleen een kwestie van U kalmte te bewaren voor je vreselijke dingen gaat doen met je "WITTE DOOS"

Comment

Working...
                                          X