Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door blackfox Bekijk Berichten
Heerlijk
Mine's still going strong :o
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenXbox heeft gisteren de geest gegeven ... alweer.
Gelukkig nog een backup exemplaar staan ... is ondertussen up en running.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenvolgende keer is cruisen,als ge tijd hebt???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenBart, wat gebeurde er plots?
ik moest wa vroeger weg in plaats van 20u00,als ge dat bedoeld........
of bedoel je die plotse hinderlaag op de ring ( was om je reflexen te testen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenBart, heb jij dat holiday carpack? (Panamera,LP670,etc...)
De frank koopt er af en toe wel eens eentje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenBart, heb jij dat holiday carpack? (Panamera,LP670,etc...)
nope !!! gewoon het eerste vip pack en dan de gratis cars van elk pack........maar ik goan die den donderdag en vrijdag bij frank testen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtennope !!! gewoon het eerste vip pack en dan de gratis cars van elk pack........maar ik goan die den donderdag en vrijdag bij frank testen
Zijn echt superwagens! En wou ze eens testen op de ring ( beide dezelfde wagen. Standaard)2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenAh cva
Zijn echt superwagens! En wou ze eens testen op de ring ( beide dezelfde wagen. Standaard)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenJammer da ik niet meer kan joinen bij u, was altijd fun op de ring met de lotus evora ofzo2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenAh cva
Zijn echt superwagens! En wou ze eens testen op de ring ( beide dezelfde wagen. Standaard)
den donderdag vanaf 15u00 tot vrijdag 20u00.......kan er non stop getest worden (no limits)
this thope dat er veel volk online is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenden donderdag vanaf 15u00 tot vrijdag 20u00.......kan er non stop getest worden (no limits)
this thope dat er veel volk online is2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenGraag! Tenzij Jonas online is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenvolgende keer is cruisen,als ge tijd hebt???
Als m'n dochtertje van 2 ff geen beslag wil leggen op de controller.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenverdomme zeg hoe ik da fix
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenYep will do.
Als m'n dochtertje van 2 ff geen beslag wil leggen op de controller.
ik moet opletten dan mijn boxer puppy geen beslag legt op mijn controller of headset
Comment
Comment