Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
    Ik kom na 19u nog eens piepen.
    Ben dan wel weer bij mn ma.

Ik hoop stiekem dat alexx er niet is

Nee, da's nie waar ze.

@ Fastbart : Ivm met die router instellingen, hier hebk dat nie nodig omdat rechtstreekse verbinding is en niet draadloos

speciaal voor jou gisteren in de rapte de nieuwe time trial eens geprobeerd,feel free to set your time

Comment

Ik hoop stiekem dat alexx er niet is

Nee, da's nie waar ze.
      Geen stress, kzal wel me maten COD spelen
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik heb mij ook een x-doos en Forza aangeschaft. Ik heb een arcade gekocht maar ik heb blijkbaar een harde schijf nodig om disc 2 te kunnen instaleren.
        Het spel is wel zalig, ik ben al verslaafd denk ik.
        Is het eigenlijk normaal dat ik na een race geen replay kan zien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
          Ik heb mij ook een x-doos en Forza aangeschaft. Ik heb een arcade gekocht maar ik heb blijkbaar een harde schijf nodig om disc 2 te kunnen instaleren.
          stom he nu mis je echt veeeeeel wagens. Het is ier nogtans vaak genoeg vermeld geweest

Comment

Ik heb mij ook een x-doos en Forza aangeschaft. Ik heb een arcade gekocht maar ik heb blijkbaar een harde schijf nodig om disc 2 te kunnen instaleren.
            Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
            stom he nu mis je echt veeeeeel wagens. Het is ier nogtans vaak genoeg vermeld geweest
            Dat is idd ENORM jammer!!
            Brengt die Xbox eens terug binnen en koop de "goede" versie.. je gaat er véééél meer plezier aan hebben
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Koop gewoon een harde schijf, je hoeft de xdoos daar niet voor terug te brengen.

Hoewel, die krengen kosten evenveel als een xdoos

Comment

• awel jonass geen headset meer ??? twas kalm aan de overkant...

@ silverarrow wat is jou gamertag ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                  Koop gewoon een harde schijf, je hoeft de xdoos daar niet voor terug te brengen.

Hoewel, die krengen kosten evenveel als een xdoos
                  Valt goed mee: 91€ voor harde schijf (60G, headsetje, en 3 maanden gratis LIVE)

Zelf met gratis verzending..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten
                    Valt goed mee: 91€ voor harde schijf (60G, headsetje, en 3 maanden gratis LIVE)

Zelf met gratis verzending..

is 60g wel compatibel op die xbox???

@ silverarrow this nie normaal dat je je replays nie kunt zien. ( harde schijf ) maar gisteren waren er wel veel problems online mss daarmee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                      is 60g wel compatibel op die xbox???

@ silverarrow this nie normaal dat je je replays nie kunt zien. ( harde schijf ) maar gisteren waren er wel veel problems online mss daarmee.
                      Ik speel niet online, misschien is dat de reden? Of wat moet ik doen om replays te zien?
                      Ik heb de x-box enkel voor forza gekocht dus ik dacht dat de arcade wel voldoende was wat geheugen betreft, dikke tegevaller dus.
                      mijn conclusie na een paar dagen x-box, PS3 is pakken beter.
                      Last edited by ; 22/02/2010, 19:35.

Comment

Ik speel niet online, misschien is dat de reden? Of wat moet ik doen om replays te zien?
                        Ik heb de x-box enkel voor forza gekocht dus ik dacht dat de arcade wel voldoende was wat geheugen betreft, dikke tegevaller dus.

die conclusie had ik al bij de release van PS3. ( maar kon de xbox360 20g + forza 3 vip veur 4.99 euro hebben dus vandaar )

voor de replays in single player te zien moet je niet online zijn hoor .

Comment

Duh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                            die conclusie had ik al bij de release van PS3. ( maar kon de xbox360 20g + forza 3 vip veur 4.99 euro hebben dus vandaar )

voor de replays in single player te zien moet je niet online zijn hoor .
                            Wat moet ik dan doen om die te zien? 't is mss een optie dat op disc 2 staat.

Comment

• Ik denk dat je er een HDD voor nodig hebt, al ben ik niet zeker...

ohja, kijk eventueel 2de hands voor harde schijven.
                              20GB is voldoende als je enkel Forza wilt spelen en die kun je vinden voor €30-40, zo heb ik het ook gedaan

Comment

Ik denk dat je er een HDD voor nodig hebt, al ben ik niet zeker...

ohja, kijk eventueel 2de hands voor harde schijven.
                                20GB is voldoende als je enkel Forza wilt spelen en die kun je vinden voor €30-40, zo heb ik het ook gedaan
                                Dat zal ik is doen want zoals nu mis ik toch een stuk van de pret.

Comment

• Je mist trouwens ook enkele circuits nu denk ik

Comment

Je mist trouwens ook enkele circuits nu denk ik
                                    idd en veel auto's.

Comment

• Twas leuk raydendj !

Twas nie leuk da ge nie meedeed fastbart

Comment

Twas leuk raydendj !

ik wou je ook eens wat gunnen.......kzal het volgende keer goed maken ( driften en jij start op )

Comment

Twas leuk raydendj !

idd! morgen nogeens

Comment

Working...
                                          X