Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenIK bedoelde daar niets mee hoor
IK denk dat ik mij geen zorgen hoef te maken over een lege garage. Dacht dat ik rond de 144 zat
alé ik moet me dan zeker geen zorgen maken met juist geteld 290 op den teller.
met den duurste ( ferrari 250 GTO )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenonder andere
ferrari scuderia
den lambo superleggera en dbs zijn ook nie slecht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cisco Bekijk BerichtenHelaas geen systemlink bij forza 3, dit viel me zwaar tegen aangezien deel 1,2 dit wel hadden.
gamertag ? =
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenkomt er trouwens nog een car pack bij?
elke maand ( in totaal 11 carpacks vanaf de release mss minder als er nog eens een trackpack opdaagt )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk BerichtenGaan er vanavond nog mensen racen? Ik heb nog een code van 24h heb nog eens zin =D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichtenwaar haalde die code's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichtenwaar haalde die code's?
koop eens live,want tikkertje is op leven na dood ( zonder U )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenIk ga zeker racen !
Fastbart ook wss, paintworx ook,...
Fack ik wil de e39 //M5 in het spel !!!
awel jonass waar zatte gisteren avond,mijne maat wou wel es driften tegen jouw,maar ineens verliet je de party.
khem hem dan maar wat in hotlap laten driften, het resultaat was hij behoort tot de catogorie je weet wel die 2 andere drifters van opt forum.........rarara ( B..... en F...F.... )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenkhem hem dan maar wat in hotlap laten driften, het resultaat was hij behoort tot de catogorie je weet wel die 2 andere drifters van opt forum.........rarara ( B..... en F...F.... )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenhij behoort tot de catogorie je weet wel die 2 andere drifters van opt forum.........rarara ( B..... en F...F.... )
Ik weet nog goed de eerste keer dat ik met Bart3n racede
Ik gooide hem paar keer dwars voor Bart3n zijn neus, en hij door de headset: Den alex!! Da een showbieste!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment