Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
    Kheb terug live maar ik kan vanavond niet

eindelijk nog eens een wijze beslissing......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
      eindelijk nog eens een wijze beslissing......
      Ja , dan kan je op je eentje brokkenpiloot gaan spelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
        Ja , dan kan je op je eentje brokkenpiloot gaan spelen.

ik ga zeker jouw favoriet spelleke niet afnemen ( brokkenpiloot = tikkertje,tikkertje,.....)

Comment

• Gelo Porsche - Le Mans 1975 ... work in progress ...

Jammer genoeg niet simpel om detailfotos van deze wagen te vinden.

Comment

• leuk project!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
              Gelo Porsche - Le Mans 1975 ... work in progress ...

en wat een tune setup,man,man ( btw. twas weer clean en nice override vandaag )

Comment

• Oei, tword tijd dak ook nog ies speel! Vorige week heel de week in de vrachtwagen geslapen. Morgen tandarts in de voormiddag en gynaecoloog in de namiddag.. mss morgen in de late namiddag? Kan dan mijn bakske nog eens vanonder het stof halen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten
                  Oei, tword tijd dak ook nog ies speel! Vorige week heel de week in de vrachtwagen geslapen. Morgen tandarts in de voormiddag en gynaecoloog in de namiddag.. mss morgen in de late namiddag? Kan dan mijn bakske nog eens vanonder het stof halen

Oei druk,druk,..........in plaats van te gamen in de namiddag zou je eventueel ook eens het stof kunnen afdoen!!! ( this maar een suggestie)

Comment

Oei druk,druk,..........in plaats van te gamen in de namiddag zou je eventueel ook eens het stof kunnen afdoen!!! ( this maar een suggestie)

Comment

• The Jalopnik Car Pack

Available March 9th on the Xbox LIVE Marketplace.
                      Last edited by ; 08/03/2010, 13:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                        The Jalopnik Car Pack

Available March 9th on the Xbox LIVE Marketplace.

ziet dat ge dan ook maar " available " zijt dan kunnen we wat kracht metingen doen !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                          En den eerste is Bart3n, wat heb ik gewonnen?

kzen den bart3n nie vergeten,zen karre staat gereed in my garage .........maar wegens geen tijd voor fijn tuning heeft hij die nog niet gekregen,want ik weet dat hem nogal veeeeel eisend is.

bij de franky was het simpelweg de standaard gt3 ( vandaar dus )

Comment

kzen den bart3n nie vergeten,zen karre staat gereed in my garage .........maar wegens geen tijd voor fijn tuning heeft hij die nog niet gekregen,want ik weet dat hem nogal veeeeel eisend is.

bij de franky was het simpelweg de standaard gt3 ( vandaar dus )
                            ja maar héla! ik heb wel eht juiste antwoord gegeven he! met een standaard GT3 (RS) ben ik tevreden hoor
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

ziet dat ge dan ook maar " available " zijt dan kunnen we wat kracht metingen doen !!!
                              Pack ga ik ook downloaden, morgen Sport classic op de ring?
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

wedden dat !!! den alexx neem direct die nieuwe porsche.......

Comment

ja maar héla! ik heb wel eht juiste antwoord gegeven he! met een standaard GT3 (RS) ben ik tevreden hoor

je hebt toch al de porschekes in U garage

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                                    Gelo Porsche - Le Mans 1975 ... work in progress ...

beste oplossing deze kopen op 1/43

Comment

beste oplossing deze kopen op 1/43

Tempting ...

Comment

Ik doe mee !

Comment

• Patch fm3

Also added with the patch:
                                          • Team balancing on team multiplayer modes in hoppers, including the addition of AI to smaller teams.
                                          • Stickier drag strips in drag mode, including the inclusion of peak tire temperatures at the beginning of race.
                                          • Ability for Turn 10’s community team to control XP reward payout on a hopper basis via server settings. Yes, now you may be able to get a lot more XP points for playing a certain style of multiplayer game.
                                          • Engine rev control added to the 3-2-1 pre-race moment for players using manual-with-clutch transmission in Drag mode only.
                                          • Ability for Turn 10’s community team to turn off TruSkill display in lobbies to avoid being kicked for your TruSkill rank. This is a per hopper setting.
                                          • Fixed a couple bugs, including the 6th gear shift and the transmission swap gear ratio exploits. A partial Leaderboard wipe will come week of 3/15 – those of you caught using this exploit starting from 2/26 will be permanently banned from all features of Forza Motorsport 3 online.
                                          • We’ve also fixed a handful of minor issues including occasional shadow popping in multiple car heats, a controller layout (#11) that had gas and brakes reversed on the triggers, etc.

anywhere between 2AM to 4AM PST.

Comment

Working...
                                          X