Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
    Ik mag nie meer

sloefke.........

Comment

• sloef...

Comment

• Das geen sloefke moar een heel fabriek sloefkes

Comment

• twas gisteren zeker de moeite en deze keer redelijk lang online kerels!!!! ( thx fastfrank,raydendj en del mossa )en rara om 00u30 zit den del mossa gewoonweg in den auction house )

@raydendj moar deine rs200 ( sclass ) das gewoan een beest........

Comment

• khem moar op den supra gestemd......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
              twas gisteren zeker de moeite en deze keer redelijk lang online kerels!!!! ( thx fastfrank,raydendj en del mossa )en rara om 00u30 zit den del mossa gewoonweg in den auction house )

@raydendj moar deine rs200 ( sclass ) das gewoan een beest........
              haha kheb dan nog een message gestuurd naar raydendj dat nie vet meer was in auction house want hij zat ook in auction house

Kom je online bart? Ik en de ray zin al bezig !

Comment

• Ik zou niet weten waar ik het moet zetten, maar mijn kotgenoot verkoopt zijn Xbox360 (amper op gespeeld, enkel aangekocht voor forza ) Meer info:

Het gaat om de Forza 3 bundle (120GB), aangekocht bij Game Mania te Leuven in oktober 2009. Het pakket omvat de volgende items:

- Xbox 360 Elite zwart (120GB) met originele verpakking
                - Wireless controler, headset (nooit gebruikt), SD & UTP kabel
                - Forza 3 bundle copy
                - GTA Episodes From Liberty City

Aangezien de 360 eind oktober 2009 werd gekocht valt hij nog 2,5 jaar onder garantie (garantiebewijs van GM wordt meegeleverd). Het doosje van Forza 3 is reeds sinds de aankoop bovenaan licht gebarsten. De console heeft maar een beperkt aantal uren gedraaid.

Pakket kan afgehaald worden in Leuven of op kosten van de koper via koerierdienst geleverd worden.

Vraagprijs: 185€

Indien interesse, graag reactie via PM
                Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• den nieuwe time trial op suzuka is echt de moeite die nissan vlamt zalig.

V.I.P only = ja del mossa je valt gewoonweg uit den boot.....

Comment

• Perfect Dark Time Trial – 2005 Nissan #46 Dream Cube’s ADVAN Z

When: Now until Friday March 19th at 12:00PM PST

Track and Car:
                    Suzuka – 2005 Nissan #46 Dream Cube’s ADVAN Z

Where do I find the time trials: Navigate to the “Leaderboards” menu and scroll down to “Time Trial”. Scroll down to VIP Perfect Dark TT and “Press A to Start Race” at the top of the leaderboard. Set your best possible lap time!
                    Prizes: Giving away 20 copies of Rare's Masterpiece Perfect Dark.
                    The Top Ten times at the close of the time trial will receive a copy of Perfect Dark.

Ten random names will also be selected at the end of the week to receive a copy of the game.

Comment

• gisteren 3 ferme buyouts kunnen plegen

RS6 09 = 45000 credits ( sclass ) bijhouden
                      fer 512tr = 34000cr( aclass ) stukken verkocht en standaard verkocht veur 75000
                      stock car 40000cr = bijhouden

en dan den q7 van raydendj tegengekomen sclass........dat kost mijne bruine nie trekke

Comment

gisteren 3 ferme buyouts kunnen plegen

RS6 09 = 45000 credits ( sclass ) bijhouden
                        fer 512tr = 34000cr( aclass ) stukken verkocht en standaard verkocht veur 75000
                        stock car 40000cr = bijhouden

en dan den q7 van raydendj tegengekomen sclass........dat kost mijne bruine nie trekke

ale jong azo e koopje

Comment

• ook net de nieuwe time trial eens effe gedaan, net en secondje te traag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                            ook net de nieuwe time trial eens effe gedaan, net en secondje te traag

beter een secondje te traag dan 2 te snel ( alé voormij dan toch...)

Comment

• 2secondjes sneller lukt nogwel denkik
                              nu eerst pizza fretten, en dan zallek nogeens wa proberen se!

Comment

• 2.02.460 nu

Edit:Juist een panamera kunnen kopen voor 120.000 --> al 10.000 winst
                                Alle onderdelen verkocht --> 56.060
                                En nu te koop gezet hopelijk brengt hij nog wat op! Maar kheb toch al 66.000 winst

Edit2: Huppa 40.000 winst aan onderdelen op een GT-R

Last edited by ; 16/03/2010, 22:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
                                  2.02.460 nu

Edit:Juist een panamera kunnen kopen voor 120.000 --> al 10.000 winst
                                  Alle onderdelen verkocht --> 56.060
                                  En nu te koop gezet hopelijk brengt hij nog wat op! Maar kheb toch al 66.000 winst

Edit2: Huppa 40.000 winst aan onderdelen op een GT-R

2.02.460 nu

kzal mij sebiet effe verbeteren want khad maar 2 laps gedaan en ja die 1 lap kun je al vergeten vanuit stilstand.

toch knappe winst robin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin
                                    2.02.460 nu

this gebeurd..........

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Robiin
                                      2.02.460 nu

this gebeurd..........
                                      Damn xD Ik moest mij al behoorlijk weren voor die tijd de krijgen
                                      Vanavond nog is proberen.. Knap gedaan !

Comment

• AUB COMMENTS (Ik wil beter worden !)

vooral blijven oefenen en goed doseren in den U bocht en de laatste S bocht,moest ik een deftig fanatec stuur hebben count me in den top 50

Comment

AUB COMMENTS (Ik wil beter worden !)

vooral blijven oefenen en goed doseren in den U bocht en de laatste S bocht,moest ik een deftig fanatec stuur hebben count me in den top 50
                                          Haha
                                          Ja die U bocht moet je idd erg gedoseerd nemen

Comment

Working...
                                          X