Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• just ne lambo murcie sv in auction house gewonnen veur 266.000cr (class R2) in game prijs 400.000.

Comment

• bah! chanseur!

Comment

• net de replays van gisteren eens bekeken, hier enkele pics filmpje komt er ook nog aan
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• filmpje => http://www.youtube.com/user/raydendj

Fastbart in de witte S13 en ik in de rode S15

Comment

• Voor beginners is dat al niet slecht he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
              Voor beginners is dat al niet slecht he
              Mopjes over driften uit jouw mond =>

Tijd om te racen straks?

Comment

• No time

Comment

• ik meld me aan voor vanavond........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                    Mopjes over driften uit jouw mond =>

Tijd om te racen straks?
                    wat wil hij zal verborgen talenten hebben maar wil dat gewoon niet met ons delen....

Comment

• ik ben ook present, met weeral heel wa nieuwe karren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                        ik ben ook present, met weeral heel wa nieuwe karren
                        just nog eens gecheckt en er is geen raydendj online op xbox

Comment

• sevves als die vanons pauze neemt met het studeren om 6u effe weg en om 7u fzo ben ik zeker terug en online

Comment

• ik nog ne diablo sv ( s700 ) direct gedetuned naar a600 voor een preiske( 34.000cr ) en zelf vlug nog ne lancia delta getuned ( B500 ) met ne gekochte livery. ( ik denk rond 18u00 )

Comment

• just effe online gweest maar gene jonassssssssss te zien ze!
                              nu moetek effe weg tegen half7a7u ben ik online

Comment

just effe online gweest maar gene jonassssssssss te zien ze!
                                dju just 4 min te laat just min xbox aangelegd

Comment

just effe online gweest maar gene jonassssssssss te zien ze!

ge waart gisteren avond weggevallen ofwa...........dan maar wat solo gedrift want de franky wou zen talent weer nie bovenhalen

Comment

• bling bling

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                        ge waart gisteren avond weggevallen ofwa...........dan maar wat solo gedrift want de franky wou zen talent weer nie bovenhalen

jaat geraakte gisteren ni meer online op xbox live, volgens xbox forum hadden er gisteren wel meer mensen problemen naart schijnt

net nog enkele koopjes gedaan

Bmw M6 a600 buyout voor 50k 35K aan parts verkocht en auto aan 88k
                                        Mine's R34 gekocht aan 2260Cr S700 parts verkocht voor 46K auto bijgehouden
                                        Ferrari F430 S700 buyout aan 149.000Cr part voor 112.000Cr verkocht wagen staat nu TK voor 148K
                                        silvia s152 buyout voor 2k (lol) staat TK voor ,15k
                                        E36 M3 gekocht voor 1600cr staat nu TK voor 10k
                                        05' acura nsx S680 buyout voor 60K parts verkocht voor 55K en auto staat TK voor 58K

update net weer een M6 gekocht aan 26K wel ne standaard maar staat nu TK voor 85K

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten

bling bling
                                          dik vet me dunkt

Comment

Working...
                                          X