Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenjaat geraakte gisteren ni meer online op xbox live, volgens xbox forum hadden er gisteren wel meer mensen problemen naart schijnt
net nog enkele koopjes gedaan
Bmw M6 a600 buyout voor 50k 35K aan parts verkocht en auto aan 88k
Mine's R34 gekocht aan 2260Cr S700 parts verkocht voor 46K auto bijgehouden
Ferrari F430 S700 buyout aan 149.000Cr part voor 112.000Cr verkocht wagen staat nu TK voor 148K
silvia s152 buyout voor 2k (lol) staat TK voor ,15k
E36 M3 gekocht voor 1600cr staat nu TK voor 10k
05' acura nsx S680 buyout voor 60K parts verkocht voor 55K en auto staat TK voor 58K
update net weer een M6 gekocht aan 26K wel ne standaard maar staat nu TK voor 85K
Comment
-
zit ik al heel de namiddag te wachten op del mossie...nix ze
net den buyout vant jaar gedaan haha
ne lambo Murcielago A526 (standaard dus) voor 1600cr..
ik ga toch om de zekerheid eens kijken of er toch nog parts aanwezig zijn...jaja Alle parts waren aangekocht dus alles verkocht bracht me een dikke 200K opzelfs 10sets velgen ofzo stonden erbij hahaha
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenzit ik al heel de namiddag te wachten op del mossie...nix ze
ik ga toch om de zekerheid eens kijken of er toch nog parts aanwezig zijn...jaja Alle parts waren aangekocht dus alles verkocht bracht me een dikke 200K opzelfs 10sets velgen ofzo stonden erbij hahaha
, maar daar ik nog maar just ben begonnen met studeren zal je nog eventjes op u honger moeten blijven zitten. Rond 17u30 ben ik er denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenzit ik al heel de namiddag te wachten op del mossie...nix ze
whatefok( de zotten hebben forza 3 nog niet verlaten....
)
ik moet gewoon den lp murcie nog hebben alé 2de hands dan.
verdomme deze avond travaken..( 'tzal veur merge zen ) khoor den del mossie al stikem denken yes das men kans.....vlug online nu....vlug vlug...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenwhatefok( de zotten hebben forza 3 nog niet verlaten....
)
ik moet gewoon den lp murcie nog hebben alé 2de hands dan.
verdomme deze avond travaken..( 'tzal veur merge zen ) khoor den del mossie al stikem denken yes das men kans.....vlug online nu....vlug vlug...
Ik ben online, maar nu is de ray idle
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenwhoeha vandaag weer serieuze koopjes gedaan ze!
vanavond present vanaf..euhm.... binne e half uurke ofzo :p
ps: @ delmoss.. ge gaat gazze moge geven in den TT
Ik ga wel wa later zijn vanavond kmoet nog beginnen leren, kheb nog niet gedaan vant weekend en kheb morgen 2 zware examens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtendat het maar rap 17u30 is..........time to play( alé ja ne maat gaat mijn plaats inpalmen )
momenteel 2 500 000 cr om te besteden aan tuning.......kzal me daar terug is met bezig houden er staan ne hoop voiturekes te wachten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenvan 10u00 tot 2u00 op public server tikkertje gespeeld..........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenNice, filmpjes van Team BlackJack zijn alsan wel vet
Zolang gelden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenvan 10u00 tot 2u00 op public server tikkertje gespeeld..........
verslaafde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenWanneer speel je nog eens forza maat?
Zolang gelden...
Kheb dat veel, dat ik een tijd constant één spel speel, vorige maand was dat steeds COD, mss dat nu Forza weer terug komt
Comment
Comment