Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
    dik vet me dunkt

still DRE ( welcome to america )

Comment

jaat geraakte gisteren ni meer online op xbox live, volgens xbox forum hadden er gisteren wel meer mensen problemen naart schijnt

net nog enkele koopjes gedaan

Bmw M6 a600 buyout voor 50k 35K aan parts verkocht en auto aan 88k
      Mine's R34 gekocht aan 2260Cr S700 parts verkocht voor 46K auto bijgehouden
      Ferrari F430 S700 buyout aan 149.000Cr part voor 112.000Cr verkocht wagen staat nu TK voor 148K
      silvia s152 buyout voor 2k (lol) staat TK voor ,15k
      E36 M3 gekocht voor 1600cr staat nu TK voor 10k
      05' acura nsx S680 buyout voor 60K parts verkocht voor 55K en auto staat TK voor 58K

update net weer een M6 gekocht aan 26K wel ne standaard maar staat nu TK voor 85K
      die mine's 34 heb ik ook al goed aan verdient ts 1600 a 3780cr en buyout verkocht aan 49K ( +- 10 stuks )

Comment

• zit ik al heel de namiddag te wachten op del mossie...nix ze

net den buyout vant jaar gedaan haha
        ne lambo Murcielago A526 (standaard dus) voor 1600cr..
        ik ga toch om de zekerheid eens kijken of er toch nog parts aanwezig zijn...jaja Alle parts waren aangekocht dus alles verkocht bracht me een dikke 200K op zelfs 10sets velgen ofzo stonden erbij hahaha
        Last edited by ; 24/03/2010, 17:59.

Comment

zit ik al heel de namiddag te wachten op del mossie...nix ze

ik ga toch om de zekerheid eens kijken of er toch nog parts aanwezig zijn...jaja Alle parts waren aangekocht dus alles verkocht bracht me een dikke 200K op zelfs 10sets velgen ofzo stonden erbij hahaha
          i know
          , maar daar ik nog maar just ben begonnen met studeren zal je nog eventjes op u honger moeten blijven zitten. Rond 17u30 ben ik er denk ik

Comment

zit ik al heel de namiddag te wachten op del mossie...nix ze

whatefok ( de zotten hebben forza 3 nog niet verlaten....)

ik moet gewoon den lp murcie nog hebben alé 2de hands dan.

verdomme deze avond travaken.. ( 'tzal veur merge zen ) khoor den del mossie al stikem denken yes das men kans.....vlug online nu....vlug vlug...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
              whatefok ( de zotten hebben forza 3 nog niet verlaten....)

ik moet gewoon den lp murcie nog hebben alé 2de hands dan.

verdomme deze avond travaken.. ( 'tzal veur merge zen ) khoor den del mossie al stikem denken yes das men kans.....vlug online nu....vlug vlug...

Ik ben online, maar nu is de ray idle

Comment

• whoeha vandaag weer serieuze koopjes gedaan ze!

vanavond present vanaf..euhm.... binne e half uurke ofzo :p

ps: @ delmoss.. ge gaat gazze moge geven in den TT

Comment

• Net 80.000 winst gemaakt aan onderdelen op een Carrera Gt + ik heb een CGT nu :d

Comment

whoeha vandaag weer serieuze koopjes gedaan ze!

vanavond present vanaf..euhm.... binne e half uurke ofzo :p

ps: @ delmoss.. ge gaat gazze moge geven in den TT
                    Haha, kzal dan nog ne keer mn best doen
                    Ik ga wel wa later zijn vanavond kmoet nog beginnen leren, kheb nog niet gedaan vant weekend en kheb morgen 2 zware examens

Comment

• dat het maar rap 17u30 is..........time to play ( alé ja ne maat gaat mijn plaats inpalmen )

momenteel 2 500 000 cr om te besteden aan tuning.......kzal me daar terug is met bezig houden er staan ne hoop voiturekes te wachten...

Comment

dat het maar rap 17u30 is..........time to play ( alé ja ne maat gaat mijn plaats inpalmen )

momenteel 2 500 000 cr om te besteden aan tuning.......kzal me daar terug is met bezig houden er staan ne hoop voiturekes te wachten...
                        I will be there !

Comment

• Gij moet studeren

Comment

• Nice, filmpjes van Team BlackJack zijn alsan wel vet

Comment

• van 10u00 tot 2u00 op public server tikkertje gespeeld..........

Comment

van 10u00 tot 2u00 op public server tikkertje gespeeld..........
                                Zorg maar dage der vanavond zijt slet !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                                  Nice, filmpjes van Team BlackJack zijn alsan wel vet
                                  Wanneer speel je nog eens forza maat?
                                  Zolang gelden...

Comment

van 10u00 tot 2u00 op public server tikkertje gespeeld..........

verslaafde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                      Wanneer speel je nog eens forza maat?
                                      Zolang gelden...
                                      Wel ja, kzit lik nu ook minder op mijn xbox, maar ik heb deze week relatief een rustige week, dus mss ga ik dan nog eens opnieuw Forza spelen
                                      Kheb dat veel, dat ik een tijd constant één spel speel, vorige maand was dat steeds COD, mss dat nu Forza weer terug komt

Comment

• vermits sommige mensen niet kunnen joinen als del mossa online is !!!

VOTE TO KICK del mossa : 1 / fastbart1 yes.
                                        2 /

Comment

• [quote=FASTBART1;3954799]vermits sommige mensen niet kunnen joinen als del mossa online is !!!

VOTE TO KICK del mossa : 1 / fastbart1 yes.
                                          2 / fastfrank1 yes

Comment

Working...
                                          X