EDIT: nog een foto'tje van gisteren.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
EDIT: nog een foto'tje van gisteren.
en nog niet zot geworden in auction house nu dat ge vankantie hebt????
@ RAY proficiat met den time trial voor vip's......kzal dat deze avond nog es proberen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cisco Bekijk BerichtenHey allemaal,
Ik heb even snel een vraag tussendoor:
Wat is de beste auto om te driften bij forza?
Welke aanpassingen moet je maken bij "tuning"
Voor of achterwiel aandrijving?
Alvast bedankt.
beste,beste.............dat hangt van persoon tot persoon af.
RWD de sylvia's s13 .14 ,15 ,rx7,.........voor de japanse
RWD BMW M3 E30,E36, TVR sagaris gaan standaard alle goed voor beginners voor de duiste wagens.
zeker geen FWD!!!!!
als beginner zou ik ne 4WD nemen en als je skilss beter zijn ne RWD das de real shit.
en qua set up dat hangt er vanaf, stijfheid van de auto heel belangrijk en race slipdiff....voor de rest wat testen hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenbeste,beste.............dat hangt van persoon tot persoon af.
RWD de sylvia's s13 .14 ,15 ,rx7,.........voor de japanse
RWD BMW M3 E30,E36, TVR sagaris gaan standaard alle goed voor beginners voor de duiste wagens.
zeker geen FWD!!!!!
als beginner zou ik ne 4WD nemen en als je skilss beter zijn ne RWD das de real shit.
en qua set up dat hangt er vanaf, stijfheid van de auto heel belangrijk en race slipdiff....voor de rest wat testen hé...
ge moet eens online komen dan kunnen we wat driften in private race met 3a4 man....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenen nog niet zot geworden in auction house nu dat ge vankantie hebt????
@ RAY proficiat met den time trial voor vip's......kzal dat deze avond nog es proberen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenge moet eens online komen dan kunnen we wat driften in private race met 3a4 man....
Ik drift nogal graag2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenvermits sommige mensen niet kunnen joinen als del mossa online is !!!
VOTE TO KICK del mossa : 1 / fastbart1 yes.
2 / fastfrank1 yes2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenIk zou persoonlijk niet beginnen met AWD, gewoon meteen RWD, beide zijn ook totaal anders..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenNu niet meer, ma beloof het, kga er allicht weer eens opgaan
Kzal het forum eens wat meer volgen, zodat ik weet wanneer jullie erop zitten, etc..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenelke dag van+- 18u00 tot 20u00 en van 20:30 tot.............de moegte toeslaat ( of als madam begint te zzzzzzzzzagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichtenja zoals gisteren
oei mijnheer jonass heeft schoolvakantie hij mag wat langer opblijven dan anders...
ik ben speciaal weggegaan zodat je rustig je mais of graanoogst kunt binnen halen in U boerkesspel....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenoei mijnheer jonass heeft schoolvakantie hij mag wat langer opblijven dan anders...
ik ben speciaal weggegaan zodat je rustig je mais of graanoogst kunt binnen halen in U boerkesspel....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenMooie pic's alexx.
Die van mij is mooier2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment