Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten
    Owkeey! Ga hem straks nog eens opstarte!

twas heeeel kort dat je opstarte.........kdacht de ganse dag!!!!!!

Comment

• Week 14 – F40 down the Coast

What: Official Turn 10 Featured Time Trial Challenge

When: Now until Friday April 9th at 12:00PM PDT

Where: Time Trials in Forza Motorsport 3.

Track and Car: Amalfi Coast – 1987 Ferrari F40

Comment

• driftje met ae86 , celica en pug s2000
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Nice Bart!
          Altijd leuk als we samen op de ring rijden, ofwel volle gazzz, of driftend ... Dan begin ik
          Met driften en kijken in men achteruitkijkspiegel of je meedoet Lovely
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
            Nice Bart!
            Altijd leuk als we samen op de ring rijden, ofwel volle gazzz, of driftend ... Dan begin ik
            Met driften en kijken in men achteruitkijkspiegel of je meedoet Lovely

same feeling here......maak morgen wat tijd....moet mijne sport classic a600 eens testen tegen de jouwe gp strecke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
              same feeling here......maak morgen wat tijd....moet mijne sport classic a600 eens testen tegen de jouwe gp strecke
              Ik ben op skivakantie tot den 10de en daarna tot 12 aan de ring, sorry maat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                ik heb weer massa's zin maar dinsdag word de xbox pas gemaakt. Ondertussen zit al bijna 2 maanden zonder en ik heb nog maar live tot 2 mei
                Normaal kan je je xbox laten vermaken in 2 weken tijd hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten

als je zelf doet speel je de dag zelf nog (rrod) alé ja als je koelpasta in het bezit hebt teminste ( waarom 2 weken wachten als het toch nie in garantie is )

Comment

als je zelf doet speel je de dag zelf nog (rrod) alé ja als je koelpasta in het bezit hebt teminste ( waarom 2 weken wachten als het toch nie in garantie is )
                    Ahja ok
                    Ik heb er ook al 2 gehad, en da was gewoon opsturen naar Frankfurt, de status checken op de xbox site, en binnen de 2 weken had je hem, kvon da nog niet mis
                    Khoop wel dat ik er nu geen meer krijg, of dat ik hem nog krijg binnen mijn garantie (de 3 jaar is bijna gedaan) ..

Comment

• Mijn all-time favorite, de GT3 RS:

(witte Porsche is Alexx )

Comment

• Haha die laatste foto.. Wat te enthousiast

Comment

• komaan RAY zet er is wa foto's op van gisteren op suz east.....

Comment

• mijn forzamotorsport.net gaat zeeer traag , andrs ging ik ook nog wat foto's posten, heb er wel weer wat mooie gemaakt imo

Comment

• voila ray..........turbo's vs rs ( fanatec )

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=byqsB...eature=related

voila ray..........turbo's vs rs ( fanatec )
                                wat kost da niet

Comment

• Lekker, met wat rijden jullie eigenlijk? Iemand met een MS wheel?
                                  (ik met controller )
                                  Last edited by ; 06/04/2010, 01:53.

Comment

Lekker, met wat rijden jullie eigenlijk? Iemand met een MS wheel?
                                    (ik met controller )

ik met controller,ms wheel badsh*t

Comment

• Kheb da ook al horen zeggen

Comment

zoals gezegd, garantie is verlopen en de mijne is zelfs 2de hands etc. Normaal was het de bedoeling dat hij een maandje eerder werd opgedaan maar mijne maat had nog examens toen. Ik wou het niet alleen doen want ik heb schrik hem helemaal kapot te maken.

Vandaag was het dus D-Day. Na de reparatie de ontmantelde xbox aangezet en hij gaf weer de RROD aan. Dat is nog normaal omdat hij eerst even warm moet draaien en daarna terug afkoelen. Soms kan hij al werken na de eerste stap, bij mij dus niet. Ook na het verwarmen werkte hij niet. Ik was al aan het zoeken naar de folder van de fun want ik zou vandaag nog een xbox gaan kopen dan. We hebben eerst nog een metalen ringetje weg gelaten zodat de printplaat lager zit (3 ipv 2 + 1 plastiek). En toen werkte hij dus wel

Ik ben blij nu ga ik hem helemaal terug inelkaar steken en dan komt ik vanavond nog online

Comment

• Als hij al zo snel terug een RROD gaf zou ik niet te veel hoop hebben, die gaat binnen de kortste keren weer de geest geven...

Comment

Working...
                                          X