Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenPff live verhaal zit er op voor mij
En nu zit ik online maar kan niet joine, en bart wil niet invite
als ik konstant blijf online gamen en jouw inviten dan geraken mijn auto's nooit getuned en gepainted vandaar dus jonass this niks persoonlijk hoor
verslaaft aan pillen nee nee aan auction house!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenals ik konstant blijf online gamen en jouw inviten dan geraken mijn auto's nooit getuned en gepainted vandaar dus jonass this niks persoonlijk hoor
verslaaft aan pillen nee nee aan auction house!!!!!
Kan dan tenminste wa praten
Met wat geluk kan ik na de koers nog eventjes racuuuhn
Comment
-
[quote=Frank;3970502]Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenPff live verhaal zit er op voor mij
Comment
-
[quote=Frank;3970502]Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenPff live verhaal zit er op voor mij
Dank u franky
Comment
-
[quote=Pieter;3970508]Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk BerichtenNiet te rap roepen , want ik ben terug.
back from MALIN................tikkerboy...........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenInvite mij dan gewoon vr de party !!!!!!!!!
Kan dan tenminste wa praten
Met wat geluk kan ik na de koers nog eventjes racuuuhn
gewoon de party dat is just het probleem daar blijft het dan meestal niet bij,ik ken mezelf,khem gewoon te weinig tijd.
slijmt ( of stalkt )is wat meer bij de oudtjes ge zult dan wel live krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtengewoon de party dat is just het probleem daar blijft het dan meestal niet bij,ik ken mezelf,khem gewoon te weinig tijd.
slijmt ( of stalkt )is wat meer bij de oudtjes ge zult dan wel live krijgen
Sorry ze fanky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenAlst mn weekendwerk in orde is en ik effectief ga ( wat 99% zeker gebeurt ) koop ik terug live.
Sorry ze fanky
@franky er is nog hoop alé toch 1%........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenAlst mn weekendwerk in orde is en ik effectief ga ( wat 99% zeker gebeurt ) koop ik terug live.
Sorry ze fanky2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
Er is niemand die zegt dat jij niet online mag komen als ik online ben he.
Dan doe ik eens eventjes iets andrs.
Als je wil racen en ik ben bezig dan str je me maar een berichtje, dan ga ik wel eventjes weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenHaha!
Er is niemand die zegt dat jij niet online mag komen als ik online ben he.
Dan doe ik eens eventjes iets andrs.
Als je wil racen en ik ben bezig dan str je me maar een berichtje, dan ga ik wel eventjes weg
Voor zover dat lukt natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenJa idd , je kan beter online komen en met mij racen Alex!
Voor zover dat lukt natuurlijk
Zotte nightshots getrokke in de parking.. ik ga pics bewerke2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment