Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
Watskeburt?
morgen nieuwe kopen
Comment
-
Dan heb je het niet tegoei gedaan, gewoon opnieuw doen en 'ie werkt weer
Maar deze keer met een hittepistool goed heet stoken, dan blijft het langer duren (bij mij al een hele tijd in ieder geval).
Gisteren stond 'ie trouwens opeens vanzelf aan Geen idee hoe lang hij al aanstond en hoe het is gebeurt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtendaar hou ik me niet meer mee bezig en een arcade kost toch maar 130€
alé dan kan ik die kapotte gratis komen ophalen ofwa ? ( dan kan ne maat van mij meedoen met forza)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenIk zou er €50 voor vragen.
dat is den uwe zeker niet waard veeeeeeel te veeeeeel aan gepruld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenvanaf vrijdag 9u00 tot zondag 20u00 forza weekend ( madam afwezig ) dus als ge U verveeld kom maar online........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenIk zal deze middag wel eens online komen
ik ben eral.....
Comment
-
ik ben gisteren eens gaan zien voor een xbox arcade (een hd heb ik al)
200€ in de fun zonder games (echt nog een zeer oude prijs)
130€ in dreamland met forza en halo
150€ in de frs voor hetzelfde pack
alleen zit ik dan met een dubbel game en dat wil ik niet..
Fantasiashop had niet eens een xbox
nu ben ik maar weer 2dehands aan het zoeken (naar een nieuw model dat geen rrod meer kan krijgen)
Comment
-
Heb hier een xbox 360 staan, volledig origineel met 1 draadloze controller en 1 controller met kabel. HDMI aansluiting maar geen kabel. Vorige is binnengedaan en heb een splinternieuwe gekregen. Maar ik speel er totaal niet op.
Indien vandaag opgehaald maar 80 euro...
spijtig dat het een beetje niet te vertrouwen lijkt..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenPorsche powerr @ ring !2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenwas superrrr!! vanavond nog!
Vond je die gamemodus van de laatste keer ( 2 laps / touristfahren ) tof ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenAllright
Vond je die gamemodus van de laatste keer ( 2 laps / touristfahren ) tof ?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtennee liefst gewoon race.
mss vanavond dan op public teamrace ( porscheforummers 4 man ) vs USA ???
zen al de ganse dag bezig met designs en auction house. en ook effe den time trial getest.
Comment
Comment