Oorspronkelijk geplaatst door Vantham
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
deze auto zou mijn garage nog moeten aanvullen.....maarja geen credits genoegBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenKost toch niets ??
gij hebt heel waarschijnlijk over de rx-7 FD die kost er idd niets hkem er daar 4 van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenMorgen heb ik ook een Elite! Met Forza en tegen het weekend moet men stuur ook binnen zijn. Zupahh!
feel free too join US........alé als je teminste online komt ( gamertag niet vergeten te vermelden dan )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenthis de rx-7 spirit R dat ik het over heb die komt er maar zelden op via turn10 zelf en je moet toch al een budget hebben die gaan soms tot 43.000.000 cr en de subaru S204 valt daar ook onder.
gij hebt heel waarschijnlijk over de rx-7 FD die kost er idd niets hkem er daar 4 van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenDus deze auto kan je niet meteen kopen in de career mode ?? Wist ik niet, zijn er zo nog auto's ??
volkswagen null car ( bora volledig int zwart zelf de lichten en extreme spoorverbreders maar die heb ik nog nooit te koop gezien )
en dan de auto's met + ++ +++ achter zoals o.a. nsx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichtenmisschien binnen een paar maand terug live aanschaffen
met mss daar heb ik geen boodschap aan....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtengevonden opt net best wel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenvolkswagen null car ( bora volledig int zwart zelf de lichten en extreme spoorverbreders maar die heb ik nog nooit te koop gezien )
en dan de auto's met + ++ +++ achter zoals o.a. nsx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenHeb de mijne nu ook, Niemand zin om eens een online een spelletje te doen?
Voeg je me toe? Alexxautoforum
Fastbart was nog aan 't tune en painte daarstraks, maar mss wil hij nu ook meedoen2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenen wat zijn die plusjes dan?
vb. als je bij de release van forza de le bestelde kreeg je in de uk in verschillende gamestore ne andere wagen ne m5 met ne andere livery acura nsx-r en zoverder kijk maar in auction house ge zult die sterrekes wel zien.( ps. die auto's staan niet altijd te koop)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenIemand nu of seffes een raceken doen?
Wat is uw gamerstag Koen?
Maar ik kon gisteren niet connecten met Koen2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment