Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
    zaterdag een X360 Elite bij Consoleshop.be besteld.
    de mijne heeft de geest gegeven.

nu enkel nog zo'n data tranfser kabel zien te bemachtigen en dan kan ik mijn 120Gb hdd benutten. 20Gb is echt te weinig, zeker als je >1 game installeert of een game met 2 dvd's...

morgen hoop ik hem te hebben... mss vanavond, ik ga al zeker zien dat ik een HDMI kabel heb.
    een elite heeft steeds een 120gb. Je kon ook een arcade kopen en dan uw 120gb ergewoon opzetten

Comment

• deze auto zou mijn garage nog moeten aanvullen.....maarja geen credits genoeg
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Kost toch niets ??

Comment

• Morgen heb ik ook een Elite! Met Forza en tegen het weekend moet men stuur ook binnen zijn. Zupahh!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
            Kost toch niets ??
            this de rx-7 spirit R dat ik het over heb die komt er maar zelden op via turn10 zelf en je moet toch al een budget hebben die gaan soms tot 43.000.000 cr en de subaru S204 valt daar ook onder.

gij hebt heel waarschijnlijk over de rx-7 FD die kost er idd niets hkem er daar 4 van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
              Morgen heb ik ook een Elite! Met Forza en tegen het weekend moet men stuur ook binnen zijn. Zupahh!

feel free too join US........alé als je teminste online komt ( gamertag niet vergeten te vermelden dan )

Comment

• misschien binnen een paar maand terug live aanschaffen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                  this de rx-7 spirit R dat ik het over heb die komt er maar zelden op via turn10 zelf en je moet toch al een budget hebben die gaan soms tot 43.000.000 cr en de subaru S204 valt daar ook onder.

gij hebt heel waarschijnlijk over de rx-7 FD die kost er idd niets hkem er daar 4 van.
                  Dus deze auto kan je niet meteen kopen in de career mode ?? Wist ik niet, zijn er zo nog auto's ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                    Dus deze auto kan je niet meteen kopen in de career mode ?? Wist ik niet, zijn er zo nog auto's ??

volkswagen null car ( bora volledig int zwart zelf de lichten en extreme spoorverbreders maar die heb ik nog nooit te koop gezien )

en dan de auto's met + ++ +++ achter zoals o.a. nsx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                      misschien binnen een paar maand terug live aanschaffen

met mss daar heb ik geen boodschap aan....

Comment

• gevonden opt net best wel...

Comment

gevonden opt net best wel...

Knightrider is back

Comment

• Ik vind hem best wel gay xD

Comment

volkswagen null car ( bora volledig int zwart zelf de lichten en extreme spoorverbreders maar die heb ik nog nooit te koop gezien )

en dan de auto's met + ++ +++ achter zoals o.a. nsx
                              en wat zijn die plusjes dan?

Comment

• Heb de mijne nu ook, Niemand zin om eens een online een spelletje te doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
                                  Heb de mijne nu ook, Niemand zin om eens een online een spelletje te doen?
                                  ik wil wel
                                  Voeg je me toe? Alexxautoforum
                                  Fastbart was nog aan 't tune en painte daarstraks, maar mss wil hij nu ook meedoen
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Time trial

Week 17 – 911 GT1 on Catalunya

What: Official Turn 10 Featured Time Trial Challenge

When: Now until Friday May 7th at 12:00PM PST

Where: Time Trials in Forza Motorsport 3.

Track and Car: Circuit de Catalunya – Porsche 911 GT1 Strassenversion

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                      en wat zijn die plusjes dan?

vb. als je bij de release van forza de le bestelde kreeg je in de uk in verschillende gamestore ne andere wagen ne m5 met ne andere livery acura nsx-r en zoverder kijk maar in auction house ge zult die sterrekes wel zien.( ps. die auto's staan niet altijd te koop)

Comment

• Iemand nu of seffes een raceken doen?

Wat is uw gamerstag Koen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                                          Iemand nu of seffes een raceken doen?

Wat is uw gamerstag Koen?
                                          Koentjes007.
                                          Maar ik kon gisteren niet connecten met Koen
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X