Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
    Doe daar de Nurburgring ne keer mee Bartje
    challenge aanvaard pieter maar gij dan ook ne D class

Comment

• Monday's Cars Revealed

2010 Gumpert Apollo S

2010 Mosler MT900S

Tuesday's Cars Revealed

2010 SSC Ultimate Aero

2010 Joss JT1

Wednesday's Cars Revealed

2010 Rossion Q1

2010 Spada Vetture Sport Codatronca TS

Thursday's Cars Revealed

2010 Spyker C8 Laviolette LM85

2010 Devon GTX

Comment

• Niets voor mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
          Niets voor mij
          Ookal heb ik geen X360, ziet er niet echt interessant uit... Dat ze eens oldskool modellen gebruiken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
            Ookal heb ik geen X360, ziet er niet echt interessant uit... Dat ze eens oldskool modellen gebruiken!
            Het klink raar maar ik wil andere auto' s in forza.
            Meer 'realistische' wagens.
            En diesels !

Een 535d touring zou ik zalig vinden in het spel.
            Of dat ze eens een e39 //M5 erin steken, maar nee ze

Comment

• Touareg en Q7 zijn diesel eh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                Touareg en Q7 zijn diesel eh
                Jup en da ist zowa.

2 diesels op hoeveel, 400 wagens?

Zoveel vette karren dat ze er nog kunnen insteken maarnee.
                Porsches enzo zijn vééél toffer

Comment

• Er zit echt al genoeg Porsche in. Dit carpack ziet er wel nice uit, een hoop unieke wagens die in geen andere game zitten. Ik mis wel nog 2 auto's voor het volledige pack, kan dat?

Comment

• Er zitten wel een paar awesome karren tussen: Spyker en Mosler.
                    Maar dit zijn dan weer S-klasse karren, waar ik niet veel mee rij

Comment

• Ik rij ook niet vaak S-klasse. Meestal zijn die auto's oncontroleerbaar omdat ze standaard maar 200pk hadden, een andere motor etc Een goede A klasse getuned tot S rijd dan wel weer prachtig

Comment

• heeft iemand ervaring met www.consoleshop.be ?

ik zou mijn x-doos 360 en forza 3 daar willen bestellen
                        Last edited by Ice_ken; 08/05/2010, 19:21.
                        2015 BMW S1000R
                        2010 Renault Clio RS Cup
                        1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                          Het klink raar maar ik wil andere auto' s in forza.
                          Meer 'realistische' wagens.
                          En diesels !

Een 535d touring zou ik zalig vinden in het spel.
                          Of dat ze eens een e39 //M5 erin steken, maar nee ze
                          Als je dieselstyle wilt rijden, neem dan een oude Amerikaan. Mijn '79 Camaro heeft nu 220kw en heeft vanaf pakt 3000 toeren al 200kw beschikbaar en trekt maximaal tot 5500. In elke versnelling trekt die wel goed op. Of je nu aan 3500 of 4500 opschakelt, het maakt zo goed als geen verschil in rechte lijn. tot 5500 toeren trekken is zelfs trager.. Wel nooit de camshaft upgrade steken want dan krijgt hij een ander karakter

Comment

• is het eigelijk noodzakelijk een HD te hebben in je x-box?
                            2015 BMW S1000R
                            2010 Renault Clio RS Cup
                            1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                              heeft iemand ervaring met www.consoleshop.be ?

ik zou mijn x-doos 360 en forza 3 daar willen bestellen
                              Is een van belgisch grootse webshops. Dat zit wel snor hoor
                              www.flickr.com/photos/bramvds
                              www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                                is het eigelijk noodzakelijk een HD te hebben in je x-box?

ik heb de 1ste generatie xbox 360 met componentkabel ( 20G) zonder hd dus,en het ziet er piekfijn uit. ( tv samsung lcd 1080p 40" )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                  ik heb de 1ste generatie xbox 360 met componentkabel ( 20G) zonder hd dus,en het ziet er piekfijn uit. ( tv samsung lcd 1080p 40" )
                                  Ik denk dat hij een harde schijf bedoelde
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                                  is het eigelijk noodzakelijk een HD te hebben in je x-box?
                                  Ja! Is dus best dat je één hebt, zo kan je Spellen daarop installeren en maakt je xdoos minder lawaai (en draait sneller), ..
                                  En, Meeste games hebben ook downloadable content, zoals de carpacks van Forza 3..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten

Ja! Is dus best dat je één hebt, zo kan je Spellen daarop installeren en maakt je xdoos minder lawaai (en draait sneller), ..
                                    En, Meeste games hebben ook downloadable content, zoals de carpacks van Forza 3..
                                    Ah dat wist ik niet want mijn doos maakt serieus veel lawaai
                                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                                    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten

ok, dan ga ik een elite pak bestellen in de free record shop: 250€ voor een X-box 360 elite en forza 3 + halo. Lijkt mij een goeie prijs?
                                      2015 BMW S1000R
                                      2010 Renault Clio RS Cup
                                      1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=swnoW...layer_embedded#! the german batlle

time trial :SPECIAL WEEK – DLC TIME TRIAL QUALIFER
                                        No new time trial this week, the focus will be on the DLC TT Qualifier

What: Official Turn 10 Featured Time Trial Challenge

When: until Tuesday May 11th at 12:00PM PST

Where: Time Trials in Forza Motorsport 3.
                                        Track and Car: Sebring - Porsche #16 Dyson Racing RS Spyder Evo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                          Hmm, da kunne wij beter he Bart
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X