Oorspronkelijk geplaatst door Pieter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenNiets voor mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenOokal heb ik geen X360, ziet er niet echt interessant uit... Dat ze eens oldskool modellen gebruiken!
Meer 'realistische' wagens.
En diesels !
Een 535d touring zou ik zalig vinden in het spel.
Of dat ze eens een e39 //M5 erin steken, maar nee ze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenTouareg en Q7 zijn diesel eh
2 diesels op hoeveel, 400 wagens?
Zoveel vette karren dat ze er nog kunnen insteken maarnee.
Porsches enzo zijn vééél toffer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenHet klink raar maar ik wil andere auto' s in forza.
Meer 'realistische' wagens.
En diesels !
Een 535d touring zou ik zalig vinden in het spel.
Of dat ze eens een e39 //M5 erin steken, maar nee ze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichtenheeft iemand ervaring met www.consoleshop.be ?
ik zou mijn x-doos 360 en forza 3 daar willen bestellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichtenis het eigelijk noodzakelijk een HD te hebben in je x-box?
ik heb de 1ste generatie xbox 360 met componentkabel ( 20G) zonder hd dus,en het ziet er piekfijn uit. ( tv samsung lcd 1080p 40" )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenik heb de 1ste generatie xbox 360 met componentkabel ( 20G) zonder hd dus,en het ziet er piekfijn uit. ( tv samsung lcd 1080p 40" )
Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichtenis het eigelijk noodzakelijk een HD te hebben in je x-box?
En, Meeste games hebben ook downloadable content, zoals de carpacks van Forza 3..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenIk denk dat hij een harde schijf bedoelde
Ja! Is dus best dat je één hebt, zo kan je Spellen daarop installeren en maakt je xdoos minder lawaai (en draait sneller), ..
En, Meeste games hebben ook downloadable content, zoals de carpacks van Forza 3..2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenIk denk dat hij een harde schijf bedoelde
Ja! Is dus best dat je één hebt, zo kan je Spellen daarop installeren en maakt je xdoos minder lawaai (en draait sneller), ..
En, Meeste games hebben ook downloadable content, zoals de carpacks van Forza 3..2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
http://www.youtube.com/watch?v=swnoW...layer_embedded#! the german batlle
time trial :SPECIAL WEEK – DLC TIME TRIAL QUALIFER
No new time trial this week, the focus will be on the DLC TT Qualifier
What: Official Turn 10 Featured Time Trial Challenge
When: until Tuesday May 11th at 12:00PM PST
Where: Time Trials in Forza Motorsport 3.
Track and Car: Sebring - Porsche #16 Dyson Racing RS Spyder Evo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenhttp://www.youtube.com/watch?v=swnoW...layer_embedded#! the german batlle2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment