Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Er zit echt al genoeg Porsche in. Dit carpack ziet er wel nice uit, een hoop unieke wagens die in geen andere game zitten. Ik mis wel nog 2 auto's voor het volledige pack, kan dat?
Ik rij ook niet vaak S-klasse. Meestal zijn die auto's oncontroleerbaar omdat ze standaard maar 200pk hadden, een andere motor etc Een goede A klasse getuned tot S rijd dan wel weer prachtig
Het klink raar maar ik wil andere auto' s in forza.
Meer 'realistische' wagens.
En diesels !
Een 535d touring zou ik zalig vinden in het spel.
Of dat ze eens een e39 //M5 erin steken, maar nee ze
Als je dieselstyle wilt rijden, neem dan een oude Amerikaan. Mijn '79 Camaro heeft nu 220kw en heeft vanaf pakt 3000 toeren al 200kw beschikbaar en trekt maximaal tot 5500. In elke versnelling trekt die wel goed op. Of je nu aan 3500 of 4500 opschakelt, het maakt zo goed als geen verschil in rechte lijn. tot 5500 toeren trekken is zelfs trager.. Wel nooit de camshaft upgrade steken want dan krijgt hij een ander karakter
is het eigelijk noodzakelijk een HD te hebben in je x-box?
Ja! Is dus best dat je één hebt, zo kan je Spellen daarop installeren en maakt je xdoos minder lawaai (en draait sneller), ..
En, Meeste games hebben ook downloadable content, zoals de carpacks van Forza 3..
Ja! Is dus best dat je één hebt, zo kan je Spellen daarop installeren en maakt je xdoos minder lawaai (en draait sneller), ..
En, Meeste games hebben ook downloadable content, zoals de carpacks van Forza 3..
Ah dat wist ik niet want mijn doos maakt serieus veel lawaai
ok, dan ga ik een elite pak bestellen in de free record shop: 250€ voor een X-box 360 elite en forza 3 + halo. Lijkt mij een goeie prijs?
2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment