Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    Hmm, da kunne wij beter he Bart

gij kunt gedachten lezen,zeker

Comment

• nog ne B class gemaakt....
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Racen iemand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
          ok, dan ga ik een elite pak bestellen in de free record shop: 250€ voor een X-box 360 elite en forza 3 + halo. Lijkt mij een goeie prijs?
          Koop een arcade zonder HD en 2dehands vind ge zeker een HD van een xbox met rrod en dan zijt ge goedkoper af.

Halo 3 odst is wel een goeie game

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
            Doe daar de Nurburgring ne keer mee Bartje

bij deze missie volbracht als resultaat 22sec voor pieter zij audi quattro .......barracudaaaaa.....

Comment

• The DLC Time Trial Qualifier that went up on Wednesday is entering the home stretch this weekend; there are a lot of credits being sent out into the hot lapping universe. If the speed of the top 250 racers is something that intimidates you, I encourage you to give this time trial a go. This is a great time trial to get your feet wet in when it comes to learning the hot lap ropes. For one, the random 500 prizes we do weekly are higher than they have ever been at the half a million credit mark. The second twist this week? The random prizes are not limited to 500 people, for every 1000 users that hit the leaderboards we will add 500 random names to the pool. If the leaderboards close at 8000 users, that will mean that we will random off 1500 names who will each receive 500,000 credits. The exotic car park hitting next week this is a great opportunity to supplement your credits! This time trial closes on Tuesday, remember to qualify (be eligible) for next week’s DLC time trial which will feature the sample car from the Exotic Car Pack.

ik zou toch maar eens meedoen this de moeite gasten.....

Comment

• Mij mag je ook toevoegen om is te racen , nick= apeXio

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                  bij deze missie volbracht als resultaat 22sec voor pieter zij audi quattro .......barracudaaaaa.....
                  Stommen Auto5 tuner!

Comment

• Veel nieuwe mensen hier..

Grote drang om terug live te kopen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                      Veel nieuwe mensen hier..

Grote drang om terug live te kopen !
                      Ge durft ni

Comment

• Weet iemand of je de stuurintensiteit ergens kan instellen? Die R1 en R2 wagens zijn niet te besturen met een controller. Een klein tikje tegen de joystick en ik lig bijna van de baan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
                          Ge durft ni

Ik kan nie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
                            Mij mag je ook toevoegen om is te racen , nick= apeXio

is gebeurd ondertussen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                              Weet iemand of je de stuurintensiteit ergens kan instellen? Die R1 en R2 wagens zijn niet te besturen met een controller. Een klein tikje tegen de joystick en ik lig bijna van de baan

bij my profile en dan controller kan je wel wat aanpassen.

maar dan die r1 snel draait is nu wel eenmaal normaal je moet dat stickje nu 1 maal gewoon worden zoals alle andere gamers.

Comment

• Ik heb de specs van die Radical eens bekeken, echt zot, het is een R2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                  Ik heb de specs van die Radical eens bekeken, echt zot, het is een R2

idd en dat is dan de enige die de moeite loont,ik gaan het carpack toch niet downloaden alleen de free one....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                    idd en dat is dan de enige die de moeite loont,ik gaan het carpack toch niet downloaden alleen de free one....
                                    kheb ook enkel de free one, en hij lijkt van vanagtr op de batman mobiel vind ik

Comment

• hij klinkt wel vet moet ik zeggen

Ik had de catherham ook liever op Lotus Exige niveau gezien zodat ik zelf een zotte motor erin kan leggen etc. Er zitten ook een aantal R3's in en dat vind ik toch wel raar want de Veyron is toch zo'n beetje de beste auto die straatlegaal is..

Comment

• We moeten dan maar eens een Radical meet houden

Comment

• ik heb vanmiddag dus mijn x-box 360 elite gehaald (inclusief games: forza 3, halo 3 odst, Prime en batman lego)

op forza heb ik al enkele uren gespeeld, ik zit aan level 8
                                          2015 BMW S1000R
                                          2010 Renault Clio RS Cup
                                          1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Working...
                                          X