Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
    ik heb vanmiddag dus mijn x-box 360 elite gehaald (inclusief games: forza 3, halo 3 odst, Prime en batman lego)

op forza heb ik al enkele uren gespeeld, ik zit aan level 8

geen nood level 50 gaat heeeeeel snel bereikt worden ( en dan is het gedaan met gratis wagentjes ) dan zal het puur om credits gaan

Comment

• Wanneer kan je de sample kar afhalen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
        geen nood level 50 gaat heeeeeel snel bereikt worden ( en dan is het gedaan met gratis wagentjes ) dan zal het puur om credits gaan
        haja, kvind nogtans dat het makkelijk verdient op forza, en driften is wel zalig uitgewerkt
        2015 BMW S1000R
        2010 Renault Clio RS Cup
        1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

haja, kvind nogtans dat het makkelijk verdient op forza, en driften is wel zalig uitgewerkt

je verdient wel goed als je maar de simpele wagens koopt maar eens je deftig begint te tunen gaat je cash er snel door.

kzal ne keer my profile opt forum zetten als ik nog eens online kom.

ik ben wel altijd paraat voor een potje driften.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
            Wanneer kan je de sample kar afhalen ?

today

Comment

Driften
              Soms zet ik hem tijdens een race wel TE dwars
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik ga als ik mijn volgende betalingen ontvangen heb mij ook eens een Xbox halen met Forza. Maar zijn er nu 2 soorten Xboxen of volg ik gewoon even niet? Las iets van een Elite Xbox ofzo? En hebben de nieuwe in de winkel nog die ROD problemen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                  Ik ga als ik mijn volgende betalingen ontvangen heb mij ook eens een Xbox halen met Forza. Maar zijn er nu 2 soorten Xboxen of volg ik gewoon even niet? Las iets van een Elite Xbox ofzo? En hebben de nieuwe in de winkel nog die ROD problemen?
                  ik heb een elite maar dat is net hetzelfde als een gewone x-box 360 alleen is de harde schijf 120GB en alles in het zwart + HDMI aansluiting
                  2015 BMW S1000R
                  2010 Renault Clio RS Cup
                  1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• RROD problemen zijn er nog altijd, maar zou naar't schijnt niet meer zo snel voorkomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                      Driften
                      Soms zet ik hem tijdens een race wel TE dwars
                      Idd en dan steeds weer rewinden want met driften win je geen races..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                        Idd en dan steeds weer rewinden want met driften win je geen races..
                        Ik speel praktisch nooit die events.. altijd online
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                          Ik speel praktisch nooit die events.. altijd online

that's the spirit !!!

and f*ck the rewind button.

Comment

• Hoeveel kosten die carpacks eigenlijk allemaal voor Forza?
                            En dan nog een ander vraagje. Online bij een Xbox, werkt dat hetzelfde als bij een PS3?

Comment

• Car of track packs zijn altijd 400 microsoft points.
                              Die points koop je op internet of in de game mania.

2100 MS points kosten 25 euro dacht ek.

En online systeem is ook betalend.
                              3 maand voor 20 euro
                              1 jaar voor 60 euro
                              Half jaar weetk nie vanbuiten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                Car of track packs zijn altijd 400 microsoft points.
                                Die points koop je op internet of in de game mania.

2100 MS points kosten 25 euro dacht ek.

En online systeem is ook betalend.
                                3 maand voor 20 euro
                                1 jaar voor 60 euro
                                Half jaar weetk nie vanbuiten
                                Die prijzen vallen nog goed mee, had erger verwacht!
                                Thx voor de info

Comment

• Stomme sample kar, ik dacht dat het de Radical was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                    je verdient wel goed als je maar de simpele wagens koopt maar eens je deftig begint te tunen gaat je cash er snel door.

kzal ne keer my profile opt forum zetten als ik nog eens online kom.

ik ben wel altijd paraat voor een potje driften.....
                                    ik koop altijd de ietwat oudere autos, E36 M3 bijvoorbeeld voor de C classe events. Voor de B-klasse heb ik een vx220 turbo getuned. En mijn enige R3 klasse atm: corvette Z06 ferm getuned. Tgaat inderdaad wel snel op forza
                                    2015 BMW S1000R
                                    2010 Renault Clio RS Cup
                                    1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

ik koop altijd de ietwat oudere autos, E36 M3 bijvoorbeeld voor de C classe events. Voor de B-klasse heb ik een vx220 turbo getuned. En mijn enige R3 klasse atm: corvette Z06 ferm getuned. Tgaat inderdaad wel snel op forza
                                      Ge moet ne keer live kopen , dan kan je een keer mee knallen over de N'ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                                        .. dan kan je een keer mee knallen over de N'ring
                                        Yeah right.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                                          Ge moet ne keer live kopen , dan kan je een keer mee knallen over de N'ring
                                          N'ring ken ik nog niet goed, tzal nog even oefenen worden, en met de examens die in aantocht zijn heb ik daar niet mega veel tijd voor
                                          2015 BMW S1000R
                                          2010 Renault Clio RS Cup
                                          1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Working...
                                          X