Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
    Wnr is dat dan?
    Ik wil wel, maar het zou eens tof zijn als we met véél man zouden zijn
    Alexx? Fastfrank/bart?
    (dikke tjoening meeting)
    Sorry manne ik kan vanavond niet, dikke COD-meeting op de PS3
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
      Jammer dat ik niet kan meedoen

Comment

PS3 noob

Comment

• Om 19:00 kom ik online !

Join if u want

Comment

• the green hell :

09:13:225 - vw golf V gti - fastbart1 ( D 276 ) full stock
            09:10:693 - vw golf VI gti - fastbart1 ( D 278 ) full stock
            09:01:686 - vw golf IV R32 - fastbart1 ( D304 ) full stock
            08:52:850 - vw golf VI R ( dlc ) - fastbart1 ( D 347 ) full stock
            08:48:604 -subaru 22B -fastbart1 ( C 366 ) full stock

Comment

• Denk dat ik het morgen eens in huis haal, als ik dat hier allemaal lees kriebelt het

Comment

• Vandaag wat dragraces gedaan met een kameraad. De Lotus Carlton is voor zijn C401 echt ziekelijke snel Het verrassendste vond ik nog tegen de Ferrari F355, die wint nipt de mile maar de hele race ligt hij achter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
                  Om 19:00 kom ik online !

Join if u want
                  Ok , kzen daar..
                  Murcie , R8 en Ferr' 599 GTB Hamann Arab Edition eens buiten halen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                    ok ring freaks post hier je ring tijden zonder driehoekje ( fout ) en volledig standaard wagen (dus niks van upgrade of tune set up ) hulpmiddelen bij je vrij van keuze. mijn tijden zijn altijd de 2 ronde gereden vermits je bij lap1 uit stilstaan vertrek. ( gelieve aan te vullen )

komaan alexx laadt je maar eens volledig gaan in porsche sector

the green hell :

kzal vanavond eens proberen met die R32
                    2015 BMW S1000R
                    2010 Renault Clio RS Cup
                    1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                      Ok , kzen daar..
                      Murcie , R8 en Ferr' 599 GTB Hamann Arab Edition eens buiten halen
                      Da was wel gisteren he xD
                      Vanavond weetk ni hoelaat kga op resto me mijn ouders dus da kan laat worden

Comment

• Xbox en Forza gekocht. Eens de boel installen en dan er eens aan beginnen
                        Online weet ik wel nog niet als het gaat lukken want heb in men kamer niet zo een stopcontact voor die internetkabel of hoe het ook noemt in te steken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                          Xbox en Forza gekocht. Eens de boel installen en dan er eens aan beginnen
                          Online weet ik wel nog niet als het gaat lukken want heb in men kamer niet zo een stopcontact voor die internetkabel of hoe het ook noemt in te steken.
                          Probeer eens online, dan kom ik ook online met GinoV
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Probeer eens online, dan kom ik ook online met GinoV
                            Ga eerst wat offline oefenen. Online zal pas maandag zijn, ga dan zo een wirless ding halen. Wel beetje onderschat. Dacht meteen alle assists off en ik spin in het rond Steering voelt wel heel raar, auto wilt precies nie insturen , maar tzal wel aan mij liggen denk ik

Comment

Ga eerst wat offline oefenen. Online zal pas maandag zijn, ga dan zo een wirless ding halen.
                              Eigenlijk is het gewoon beter een kabel leggen oor
                              Microsoft vraagt nog veel geld voor hun accessoires.

Comment

• Gino gij wegpiraat!

Comment

• Haha ik was grasmaaier am Ring aan het spelen.
                                  Mr Drift

Comment

• the green hell :

08:54:764-megane rs250-fastbart1 ( D334 ) full stock
                                    08:48:604 -subaru 22B -fastbart1 ( C 366 ) full stock
                                    08:43:379-bentley gt -fastbart1 ( C 398 ) full stock
                                    07:47:666 -nissan mine's gt-r32 - fastbart1 ( S 606 ) full stock

Comment

• my forza 3 profile :

39.8 % complete
                                      50 level
                                      14.730.067 cr total winnings
                                      9.367.398 cr online winnings
                                      6.592.773 cr cash
                                      25.574 km distance driven
                                      1988 races
                                      466 cars
                                      22.415.330cr parts value
                                      138.068.330 cr garage value
                                      172u28:22 time driven
                                      187 u auction house....................................

Comment

• Net wat uurtjes gespeeld, heel leuk spel maar had toch een beetje beter verwacht Vind de steering, handling en braking van de wagens niet echt top, maar dat komt misschien omdat ik voor xbox een stuurtje mis.

Comment

Net wat uurtjes gespeeld, heel leuk spel maar had toch een beetje beter verwacht Vind de steering, handling en braking van de wagens niet echt top, maar dat komt misschien omdat ik voor xbox een stuurtje mis.
                                          Wacht tot ge online met mij , Alex en Bart komt spelen , da's pas kicken!

Comment

Working...
                                          X